enniee schreef:waar ligt dat ? blond he in friesland daar woon ik En dan bij manege de hjouwer hebben ze wel vaak wedstrijden geloof ik
enniee schreef:uh wel van de hjouwer gehoord, maar niet van haskerhorne waar ligt dat vlakbij ? joure en heerenveen daar tussen in zegmaar
Nienkee_ schreef:enniee schreef:uh wel van de hjouwer gehoord, maar niet van haskerhorne waar ligt dat vlakbij ? joure en heerenveen daar tussen in zegmaarooooh dan kom ik daar ook nog wel eens op wedstrijd indoor denk ik
enniee schreef:Nienkee_ schreef:ooooh dan kom ik daar ook nog wel eens op wedstrijd indoor denk ik leeuk Dat is voor mij maar 1 minuutje fietsen
@ Dieuwke: dat is alleen voor haflingers, dus niet echt nuttig om hier neer te zetten? @ Nienke: daar gaa ik vast ook nog wel eens heen! dan zal ik het zeggen!
Ik ga niet helemaal naar vrouwenparochie rijden om alleen maar te kijken mijn ouders gaan er zoiezo niet heen rijden..Behalve als ik met marieke mee ga ga ik wel.
ja inderdaad, ik denk niet dat mensen die ver van vrouwenparochie af wonen even komen kijken maar emma als je mee kunt met marieke is dat wel even gezellig natuurlijk
marieke komt dan niet.het was als grapje bedoeld leuk die reacties eroverheen laat maar ga wel niet meeten.
enniee schreef:umm.. is er niet ergens een concours waar iedereen heen gaat *bedenkt net dat de helft geen wedstrijden rijdt*Daar reageerde ik op. Heus niet serieus bedoelde ik dat mogen jullie dan ook wel beter om denken ..daarom ook die grote smiley ':D'
Dieuwkee schreef:marieke komt dan niet.het was als grapje bedoeld leuk die reacties eroverheen laat maar ga wel niet meeten. Jij gaat wel mee!
emjam schreef:dan ben ik in Barcelona, en het is de week voor de toetsweek..jaaa, maar ik ga niet de hele week leren.