Volgend jaar kunnen we dan beter gewoon ergens anders doen en dan nu hier.. In de herfst heb je veel meer kans op regen en kou en dergelijke..
VERAx
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-10 16:30
Dazen
Dazen, ook wel steekvliegen of paardenvliegen genoemd, bijten snel en gemeen. Dazen nemen echt een hapje uit de huid, om zo naar binnen te kunnen. Deze beet kan leiden tot infecties. De beet van een daas doet beduidend meer pijn dan de beet van een mug, die vaak pas voelbaar is als het leed als is geleden. Dazen blijven ook veel langer zitten ‘zuigen’ dan muggen met grotere, jeukende bulten als gevolg.
Brr
VERAx
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-10 16:30
AliceTwingo schreef:
Volgend jaar kunnen we dan beter gewoon ergens anders doen en dan nu hier.. In de herfst heb je veel meer kans op regen en kou en dergelijke..
Okeee, dan word het gewoon een soort van halve meeting
Macs
Geplaatst: 28-04-10 16:31
In de herfst kan het ook lekker weer zijn hoor. Ik rij soms ook in de regen en ik vind het nieteens erg.
Aauuuu dazen.
VERAx
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-10 16:32
Tja, het enige dat ik kan vinden is dat ze van ongeveer 19-20 graden actief worden..
Ja, waarschijnlijk wel. maar er is een heeeeeeeeeeeele kleine kans dat hij dan op wedstrijd is, maar hij gaat niet zo vaak En ik ga vanmiddag wel bellen, dan weten we dat vast