Ja dat is goed Lot. Als je mee zou gaan bij welk station stap jij dan in?
Ehm wat zullen we afspreken, rond een uur of 14.00? Maar jij komt met de auto toch Chantal? Want ik weet zo niet hoe ik vanaf Utrecht centraal naar Dido's huis kom dus het zou wel handig zijn dat iedereen die met het OV komt zich verzameld op Utrecht centraal. Mijn trein komt steeds om 13:39 14:09 14:39 aan.
Ik stap dan in bij Hoogeveen. Weet eigenlijk niet of jouw trein daar stopt Anders moeten we maar in Zwolle afspreken.
Kreeg gisteren sms'je van de collega waarmee ik eigenlijk zou ruilen dat hij toch zelf moest werken helaas, dus ga vanaaf en morgen op zoek naar iemand anders
Destino
Geplaatst: 24-04-10 09:34
Ik kom wel met openbaar vervoer.. Is wat handiger voor mij! Mijn trein kom om 13.32, 14.02 14.32 .. Dus ik zorg dat ik er 2 over ben! Waar verzamelen we? Bij de ah to go?
Misschien kunnen we voor die tijd even wat telefoonnummers uitwisselen via PB. Is toch wel handig, ik heb namelijk geen idee waar dat grote bord staat Ben trouwens wel een paar keer op Utrecht centraal geweest dus als iemand me het uitlegt weet ik het vast wel te vinden
oke Dan weet ik ook wel waar het is. En ik herken jullie dan vast ook wel. Spreken we dan rond 14.00 uur af bij dat bord? Ik kom dan om 14:09 aan met de trein maar dan willen jullie vast wel even wachten toch? Anders moet ik al een half uur eerder komen
Datum: zondag 2 mei Tijd: rond 14.00 uur op Utrecht Centraal, verzamelen onder het grote bord. Wat gaan we doen: gourmetten en we gaan die middag met z'n allen inkopen doen. Ik neem een gourmetstel mee voor 8 personen, Chantal eventueel nog een grill.
De personen die mee gaan: Chantal Emma Esther Dido Sanne Marinke Ilse (Lotte)