nou omdat er meer zijn die me wel mee willen hebben dan niet.. en die genen die me niet mee willen niet mee gaan..
ga ik gewoon mee. bovendien is het tussen Sita en mij allang weer duidelijk en weet zij wel dat het niets met mensen van het forum te maken had. anderen zullen dat nooit begrijpen.
DinkieToy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-10 16:05
Hoezo zullen wij dat nooit begrijpen? Is dat alleen voor slimme mensen?
Even wat anders... Ik wil alles nog wel reserveren ed.. maar het is even afwachten of ik mee ga.. Heeft niks met iemand uit het topic te maken.. Maar met dingetjes hier thuis.. Dus even afwachten
Hoezo zullen wij dat nooit begrijpen? Is dat alleen voor slimme mensen?
Even wat anders... Ik wil alles nog wel reserveren ed.. maar het is even afwachten of ik mee ga.. Heeft niks met iemand uit het topic te maken.. Maar met dingetjes hier thuis.. Dus even afwachten
whahaha.. maar dat is lang zo leuk niet als zelf mee doen. lekker ouwehóeren en gek doen, (met mate, want je baas kijkt )
kom op meid. t is maar 1 middag.
Anoniem
Geplaatst: 07-02-10 13:39
Hey Jose als je niet mee kan dan begint het misschien wel een hype te worden. (de regelaar gaat niet mee) Ik bedacht de huifkar meeting maar kon op het allerlaatste moment niet mee en heb al mijn boktdinnetjes overgeleverd aan de grollen van mijn paps .