Jeee *happy* Ik ga zo het geld even overmaken. Ik vertrek vanuit Bennekom, dus als er mensen zijn die mee willen rijden dan hoor ik het wel!
Engels kan ik wel aardig rijden Western laatst een 'beetje' op een paard van een vriendin gedaan. En vond dat echt heel leuk
_Kiki_ schreef:Nog even voor de zekerheid, je hoeft geen ervaring met westernrijden te hebben toch? Het is voor mij ongeveer 4/5 jaar geleden dat ik voor het laatst op een paard heb gezeten, maar destijds kon ik wel stappen, draven en galopperen. Ik heb ook geen ervaring met western.
Haha, ik heb er nu bijna 3 maanden niet opgezeten, dus ben bang dat jij gaat winnen Nog wel een keer op een paard van een vriendin gereden, dus dat scheelt
Haha, ik ook, maar da's van het hardlopen, ging iets te hard geloof ik Dat hangt er bij mij vanaf hoe goed ik aanstaande week ga leren
Altijd gezellig Ik heb er echt zin in. Vandaag nog gereden, eigenlijk de afgelopen 7 jaar wel 3 keer per week of meer. Dus spierpijn zal ik wel geen last van hebben