hahahah ja inderdaad Marjan! nou ik ga niet hangen hoor hahha nou ik denk dat ik mn vader ook niet zo gek krijg..die zal ook wel denken die meiden zijn gek! en ik kan trouwens heeeeel goed bbq-en hoor hahah
Gelukkig wist je precies voor wie hij bedoeld was hè Marjan Hij stopt ook niet meer zie ik... heb je wel gewoon kunnen slapen vannacht of is ie toen ff gestopt??
Nou Mies, ik heb ook wel wat mannelijke hormonen hor, hahaha Ik ben geen meisjemeisje, ben gewoon Sanne en voel me goed
nou inderdaad!! ik ben ook geen meisjesmeisje en ik voel me ook heel goed! hahaha ik vind het ook leuk om vieze handen te krijgen..bijv. schapen scheren of schapen helpen bevallen!
HubbaBubba
Geplaatst: 20-12-09 10:26
Ik ben ook nergens vies van, behalve babyluiers, bleeeeeeeeeeh Kinderbillen afvegen mij niet gezien
Mocht ik ooit kinderen krijgen dan huur ik wel iemand in en papa word voor de eerste 5 jaar maar huisvader
Haha als we willen Sanne kunnen we wel mooie dame spelen maar dei buien hebben we maar HEULHEULEHUEL weinig. Tis nl zo lekker om in slodderstruien te lopen. enne met dat beestelspul is mpoopi meisje spelen meestal uit den boze
hmm ik ben ook geen meisje meisje hoor, heb niet eens een rok of jurk... nee echt niet!
Ojajoh
Geplaatst: 20-12-09 19:16
HubbaBubba schreef:
Nou Natas, jij bent wel weer wat vrouwelijker dan ik, maar ik moet m´n buien er voor hebben
ik wed van niet
HubbaBubba
Geplaatst: 20-12-09 19:26
ikdoemaarwat schreef:
HubbaBubba schreef:
Nou Natas, jij bent wel weer wat vrouwelijker dan ik, maar ik moet m´n buien er voor hebben
ik wed van niet
wedden van wel Op je hyves stonden toen best wel vrouwelike foto's, je bobbie's vielen er zowat uit weet je nog, haha Mij niet gezien, want zoveel heb ik niet. Als ik geld heb ga ik wel ff naar de Jan van Gooijen kliniek