Wat doen we qua tijd, ik dacht dat als ik om half 1 wegga...dan ben ik er tussen half 2 en 2 (ruim genomen). Das wel oke toch?? Ik heb in de ochtend nog wel t 1 en ander te doen en dit moet ik wel redden.
Ik ben er gewoon bij morgen, de taart is bijna klaar en ik haal zo nog even een flesje rosé. Ondanks het kleine groepje moet het reuze gezellig worden zo
Roos en Dinka, jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, maar wel heel begrijpelijk.
Er zijn 6 mensen die blijven slapen toch? Vroeg m'n mama, die haalt nog ff lekkere broodjes voor t ontbijt enzo
Hanneke84
Geplaatst: 05-06-09 21:00
Ah hier zijn jullie allemaal! Ik wens jullie morgen heeeel veel plezier!!! Morgen heb ik een familieweekend maar ik zie er nu al naar uit om zondagavond jullie verhalen te lezen!
_manuela_
Geplaatst: 05-06-09 22:35
Als ik om 10:09 vertrek van Landgraaf ben ik er om 14:07 op schagen. Hoop natuurlijk dat dan iemand mij daar even wil afhalen Daarvoor zal ik wel op tijd naar steph bellen. Ik red het helaas niet eerder omdat ik nog de paarden moet buitenzetten.
Zo Puck! Jij bent al vroeg in de trein IK heb net de paardjes gevoerd en in het gras gezet, paps en mams zetten ze straks weer over, dus komt goed! Nu ff douchen, omkleden, broodje naar binnen gooien, Tomtom gereed maken enzo en dan vertrek ik, vermoed dat ik er zo rond een uur of 13.00 ben als het verkeer meezit.
NEEEEEEE Echt een ongelooflijk verhaal zeg. gaat er zo een alcoholist naast me zitten. (Tja als je met een open flesje bier de trein in stapt en een AH zak waarschijnlijk ook nog vol dan ga ik daar van uit) Na een kwartiertje dat ik al niet bepaald aangenaam vond pakte hij een flesje goedkope eau de toilet en ging zich ff helemaal inspuiten. Hij zat dus gewoon naast me! Hij sproeide het zelfs over zijn haar. Na een kwartiertje was ik bijna misselijk van de penetrante geur en ben ik opgestapt met de mededeling dat hij de volgende keer beter een douche kan nemen. Daarna verliep de treinreis wel weer lekker vlot.