Hahahaha ik denk dat je van mij nog niet af bent dan hihi blijf altijd uren lang doorkletsen maar plak me mond wel dicht Hahah komt helemaal goed meiden
het maakt mij ( en naath hopelijk ook niet ) niet uit wanneer we gaan , maar bij lea slapen vind ik wel een heel goed idee en mijn ouders ook . En naath, gaan we naar kabaal en hoe oud moet je daar voor zijn?
ja van 12 tot 18 (wat ik van lea heb gehoord) michelle, mijn moeder die vond het wel vet lief van je dat je mij kwam ophalen maar nu is ze weer bezorgt omdat we bij lea gaan slapen enzo, en ze kent die ouders niet en die oliebol Dus wil ze me brengen, ze heeft die dag toch niks te doen & ze houd van auto rijden Maar als ik met de auto ga, kun je ook gewoon naar amsterdam komen en met me meerijden, scheelt je ook weer geld! maar is nog niet zeker dat ik met de auto ga En anders gaan we gewoon samen met de trein
dit zijn dus tot nu toe de mensen? Wie komen er allemaal ?: - Daphne - Lonneke - Leanne - Carlijn - Leonie. - Elisa - Amber - Michelle - Christy. - Marleen. - Natalie.
_Iriss
Geplaatst: 17-04-09 22:34
leonieswenny schreef:
dit zijn dus tot nu toe de mensen? Wie komen er allemaal ?: - Daphne - Lonneke - Leanne - Carlijn - Leonie. - Elisa - Amber - Michelle - Christy. - Marleen. - Natalie. - Iris?
en waar gaan we nou in slapen? Elisa hoe groot is jullie partytent?
want wij hebben echt een hudge one maar dat duurt een halve dag voordat ie opgezet is en daar heeft mijn papa niet zoveel zin in, en dat begrijp ik best, hele weekend van die meiden en dan ook nog de halve dag die partytent opzetten
mijn papa ging nog even nadenken over de partytent, misschien mocht het toch wel ! en anders kon hij zeg maar met palen en andere zeilen gewoon iets 'maken ' zeg maar wat groot genoeg was waar we allemaal inpasten, maar gelukkig is me papa wel handig en slapen we dan niet in een of ander poedersuiker
en we mochten hier wel bbq'en op zaterdag als we dat eventueel wouden? en over vrijdag naar kabaal heb ik ngo niet gevraagt omdat ik eerst maar even moet kijken hoe we er dan komen
en meiden die met de trein komen, misschien is het ook makkelijker als jullie bijv. in deventer aankomen ipv heino? ik moet om 10 uur naar het ziekenhuis in deventer en dan gaat daphne ook mee, eventueel kunnen mijn mama (en ik?) jullie daarna rond 12 uur in deventer wel ophalen ofzo?