ik denk dat ik er nog 4 gb bij ga halen liever teveel dan te weinig.. wil niet steeds denken van how straks heb ik te weinig geheugen en dat ik tussendoor moet wissen ..
Ik kan niet meer wachten Amanda, Femke en Ivonka heb ik al eens gezien. Ivonka nog vrij recent, Amanda zag ik in mei 2007 en Femke nog langer geleden, namelijk januari 2007.
Het lijkt me erg leuk om jullie en natuurlijk de rest van de deelnemers een keer te zien Renske heb ik ook al eens gezien. Wie hebben jullie allemaal al eens gezien, of is iedereen nieuw voor je ?
Ik kan echt niet meer wachten, heb er zo ontiegelijk veel zin in
Even kijken wat ik allemaal mee moet nemen: - Camera + objectieven (neem 18-50 en 70-200 mee) - Opgeladen accu's + lege geheugenkaarten - Pen + harde ondergrond - Boeken, jeej kan ik nog even leren 's middags - Eten (boterhammen & iets lekkers voor in de auto/tijdens de pauze) - Drinken - Reflectiescherm - Lijstje met vragen - Altijd leuk, visitekaartjes Als nog meer mensen die dingen hebben, misschien ook leuk om mee te nemen? Kunnen we nog wat uitwisselen vind dat sparen namelijk wel leuk
Ik moet om 7 uur opstaan... 8 uur naar het station rijden met de auto, de trein van half 9 nemen...
Oude tijd dus allemaal nog veel eerder Doe echt al zo veel mogelijk vanavond, heb al mijn kleren al klaargelegd, spullen klaargelegd (op camera na, dat doe ik wel morgenochtend) en boterhammen smeer ik ook straks al.
Carlijn__
Geplaatst: 28-03-09 20:01
ik heb alleen Ivonka en Femke gezien verder niet
Jaa Gingeeer
Ivonka
Geplaatst: 28-03-09 20:09
Carlijn__ schreef:
ik heb alleen Ivonka en Femke gezien verder niet
Jaa Gingeeer
? Oh bij de wissel vorige keer ja Uh ikke heb Madieke gezien, Lisa, Susan en Femke
Ik ken Kimble. Verder SSD en Manzano. De rest geloof ik niet. Of waren er mensen ook bij de vorige meeting? Dat weet ik niet zo goed meer. Helaas heb ik mijn 24-70mm F2.8 nog niet op kunnen halen. Dus ik hou het bij m'n 70-200mm. De rest gaat uiteraard wel mee
Moet ik nog een laptop meenemen?
SSDesign
Geplaatst: 28-03-09 20:12
Ik bedoel alleen met degene die morgen meegaan naar de meeting Van het hele topic heb ik gezien:
Mijn 4Gb geheugenkaartje is vandaag binnengekomen........ mijn accu helaas niet (terwijl ik donderdagavond mail kreeg dat ie verzonden was ). Maar goed, moet het er met 2 wel lukken.
Ik moet echt een heleboel meenemen (waterkoker, koffiezetapparaat, thermoskannen etc ). Ga vanavond alles klaar zetten. Ben morgen al heel vroeg op stal om alles klaar te zetten en poging te doen om paard wit te krijgen