Pff jeetje, HP vind ik wel leuk, maar ik heb de laatste 2 of 3 boeken niet gelezen @Bella ; doe maar wat jou het beste uitkomt.. Voor mij maakt het niet zoveel uit hoelaat ik thuis ben..
Jullie maken mij verdrietig met jullie wedstrijdjes Edit ik verlies ze toch Edit 2: Nog maar 1 nachtje!!!
Ja, ik kan helaas echt niet. Ik moet hier zo weg, ben pas savonds laat thuis, dan ga ik aan mijn PWS&PO werken en ik merk al dat ik echt de hele zondag nodig ga hebben. *baalt verschrikkelijk.
Heel erg jammer Flo.... Ik snap wel dat je schoolwerk voor gaat...maar ik wilde je zo graag zien. Dan hoop ik dat je toch naar de andere meeting kan komen.
Ja, ik jou ook. En de rest allemaal. Maar dat komt vast wel een keertje toch! Desnoods de Twilight-meeting!
Jammer Florien, maar ja, schoolwerk heeft voorrang. Hopelijk ben je er 8 maart wel!Jongens heb even jullie hulp nodig: Citroencake, honingcake, honingcitroencake of nog iets anders????
Pff wat een eten! Ik heb 2 pakjes tuc, en een zak borrelnootjes van Duyvis en een fles cassis en spa appel
Zal ik het dan maar houden bij de cake die ik al heb? Plus natuurlijk de minischuimblokjes..... Of willen jullie er toch nog een tweede bij?
Ach, beide zijn ook lekker Iemand weleens Marsepeincake gehad?? Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden Vrees dat ik jullie dus toch gewoon met een tweede cake ga opzadelen