Ik ben echt benieuwd hoe Ziggy in de groep gaat reageren.
Toen ik met nog een aanspanning ging mennen, wide meneer we constant voorop. Weet niet hoe dat met rijden is.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-09 23:07
Ja en ook niet denken "ik zeg maar niks, want dan bederf ik het misschien voor de rest" want dat is echt niet zo!
Heb vaak met grote groepen gereden (o.a. manegeritten geleid) en als je niks zegt en tot het "uiterste" door probeert te gaan kan het JUIST mis gaan
Dus schroom niet
Janet met 2-en gaan ze dat vaak eerder doen dan in een groep is mijn ervaring en met wagen is idd soms ook weer anders dan als je erop zit. Ik ben bovendien altijd bereid om met je terug te gaan mocht t echt niet gaan
ach ik geef niet zo snel op, gaat vast helemaa goed komen.
Maarja je weet ook niet wat eventueel kan gebeuren met andere paarden. Dus dan zou Ziggy ook voor de wagen kunnen, zodat de andere dan ook mee op de kar kunnen.
Ja iedereen denkt hetzelfde Super! Het is bij mallow echt kijken of die het aankan, over wat voor wegen we gaan etc etc. Ik neem wel gewoon ook al zijn spulletjes mee. Neem geen zadel mee. Maar denk dat mallow in zo'n groep tinkers zijn ogen uitkijkt
Ik ga geheel met de rest mee... Ik ga voor de gezelligheid en het feit eens ergens anders te zijn en rond te hobbelen met Snowdon in de trant van onze enige vakantie dit jaar Dus wil het ook graag relaxed houden en geen gejakker en gerace
Gezellig hoor, mja.. wrs zit ik dan toch alweer aan de andere kant van t land..
Ach, ik moet niet zeuren.. Ik ga volgende week weer naar t strand..
Whis_Serada
Geplaatst: 15-03-09 23:23
Eevj schreef:
Nou jongens, ik weet niet of het gaat lukken hor Met paarden taxi is 150 euro, en dat vind ik gewoon echt een beetje teveel geld.. Dus ik moet even verder gaan brainstromen!!
Hoe rot het ook is maar Ruud moet er 480kilomter voor rijden en is er een hoop tijd aan kwijt.
grrr
Geplaatst: 16-03-09 08:47
Nou Peet, jij moet toch ook gewoon aan de centjes denken!
We gaan gewoon allemaal van de zomer ook naar Zeeland...
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-09 09:36
Eevj of je moet bij je Pa en Ma in de groep gooien dat ze in mei een lekker weekendje veluwe kunnen boeken en dan dus jou met paard (en trailer) af kunnen zetten in Putten
Idd is natuurlijk 2x dubbele reis voor petra/ ruud ...
heel goed , maar dan moeten ze daar wel geld voor hebben Maar zal het morgen even overleggen met moeders. Vandaag is broertjelief jarig, dus even de familie gezelschap houden