5 jaar is erg lang geleden, ik ree er toen ik net 10 was geworden ofzo.Dus denkik niet.Ben er al heel lang niet meer geweest, er zullen alleen maar brave paardjes meerijden.ik vind ze allemaal braaf,
De pony waar het overgaat heet glenys ze was een drie kleur tinker met een erg opvallende lage halshouding om het netjes te zeggen Ze was echt giga braaf kon je een bom naast afschieten en dan knipperde ze nog niet eens met dr ogen
annepanne, weet ik zo niet. Zien we zondag wel ik weet niet welke paarden er mee rijden ittheclown: Nee die naam komt me niet bekend voor, dus zal ik wel niet kenne.
Als we maar niet op de vuist gaan >< Dan verlies ik hahahah Maakt me eigenlijk niks uit laat jullie het mooi uitvechten ik neem alles wat 4 benen heeft en me kan tillen (klinkt mischien een beetje raar O-O)
Officieel Glenys vegelin van clearbergen was een merrie zwart met wit en bruin ze had trouwens alleen zwart in dr manen. Ze had ook op een van dr vlanken een paar kleinere vlekjes.
oh 2 haflingers,ook leuk en tinkers zijn ook leuk maakt mij niet uit hoor zolang ze maar braaf zijn(en ze weten toch dat we met een 'grote' groep komen he )