Begeleiding hebben we sowieso hoor Joyce, we doen niet voor niks dat arrangement We zijn op dit moment met 6 eigen paarden en 1 huurpaard. Ik heb gemaild om te vragen of we samengevoegd worden. Vanaf 10 personen ben je pas een eigen groep.
Ik wil wel vragen, mocht blijken dat we samengevoegd worden, of het mogelijk is dat we dan een huurpony zonder begeleiding meekrijgen zoals ik vorige keer had...
Als we nu met de losse flodderbezoekers zoals tk en mij en evt anderen op zondag wel met een groep van 10 zijn, zou het dan ook nog gelden van het samenvoegen? Of als jullie eenmaal zijn samengevoegd, geldt dat voor het hele weekend?
Anyway blijft veel geld, aangezien het per uur is....
Met hoeveel zijn we nou? Ivm met begeleiding mee rijden. Want anders kan evt Mariska/Michele ook wel mee rijden. Als we dan zonder begeleiding zijn?
Ik wil niet lúllig doen of spelbreker zijn, maar als we alleen mogen rijden (dus zonder een van Loon persoon erbij) houd ik het het liefst met ons eigen clubje. En dan de zondagsruiters. Dus niet dat er her en der nog andere persoontjes zich bij ons groepje gaan voegen om mee te rijden.
Volgens mij was dat ook niet de bedoeling van Joyce? Maar meer als extra backup, mocht het dan in ons voordeel werken. Is dus niet het geval, maar was alleen maar goed bedoeld van Joyce... zoals ik het lees dan.
Oh, ja.. Ik bedoel het niet negatief hoor.. Maar je kan het op 2 manieren opvatten namelijk.. Maar die manier die ik het ook mede opvatte, ik houd het dan liever met het eigen groepje..
Ik snap het.. En bedoelde het ook niet negatief zoals ik al zei. Maar ook zonder 'back up' redden we ons vast wel.. Kaart mee en gaan, dat vind ik nog het leukste.
Ik ken 1 weg Die loopt van Bosch & duin, naar de roestelberg, naar het vennetje, via een fietspad terug naar van Loon weer Maar dat is denk ik.. 2uur maar? Dus we zouden het echt op de kaart moeten doen
Hoe lang zijn we eigenlijk van plan om die rit zondag te laten duren? Ik ben nog steeds van plan mee te gaan, met of zonder huurpaard, maar als ik Neeltje meeneem moet het geen hele dag duren, ze is nog jong. Heb er wel heel veel zin in, jullie allemaal te ontmoeten.