2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re: 2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:10

Hallo mensen, dankzij een "aardige pb" van JoyCiey gaan wij niet mee. Als we niet welkom zijn op deze excursie bij een van de mensen dan komen we gewoon niet.

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:56

oo wat jammer!
is dit niet uit te praten? ik wil best even bemiddelaar zijn hoor

groetjes nathalie

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:20

Nee hoor hoeft niet, maakt verder niet uit.Heb er verder geen moeite mee. Wilde alleen toch evenlaten weten dat de reden waarom ik niet meega niet een kwestie van "geen zin" is van mijn kant.

Dacht gewoon gezellig mee te gaan als er toch ruimte zat is maar ik bewaar mijn vrije dag gewoon voor iets anders...

Jullie in elk geval veel plezier met zijn allen !!!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:25

ik heb je afmelding ontvangen ! ik vind het echt jammer dat je niet meegaat, maar begrijp de keuze wel.
er is plek zat nog om mee te gaan, begrijp dus ook niet waarom het niet zou kunnen, je hebt je keurig aangemeld(inclusief vriendin) en laten weten dat als er mensen zijn die nog niet geweest zijn, die voorgaan!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:36

oke ik moet er toch even iets van zeggen,
joiyce het spijt me enorm, maar wat gedraag jij je asociaal,
elcamino had de vorige keer helemaal niemand extra meegenomen,
en komaan denk je nu echt dat er nog zoveel aanmeldingen komen?
ik denk eerder afmeldingen op de wijze zoals het nu gaat,
het moet ONZE excursie zijn, niet de JOUWE .
ik denk dat ik dan ook maar bij deze afmeld, en dan organiseer ik samen met camino wel een nieuwe excursie, waar een ieder welkom is.
het is een serieuze aangelegenheid, maar als ik naderhand nog wat ga eten, wil ik dat wel doen met gezellige mensen, en niet een persoon die zich de leider voelt en zich zo gedraagt,

nogmaals , sorry, maar vanaf het begin af aan is jouw gedrag toch wel redelijk dominant te noemen, en ik kan daar zeer zeker wel mee leven, maar je jaagt nu gewoon mensen weg, mensen die makkelijk meekunnen, en ook nog eens hartstikke gezellig zijn ,
want camino is een ontzettend leuke meid, evenals rosita,en marietje en de anderen die eik ook meewilden van de vorige excursie,
we hebben toen al gezegt dat we vaker wilden meeten,
puur omdat we zo gezellig met elkaar overweg konden,

maar als het zo op deze wijze moet, heb ik weinig zin om te gaan,
ik wilde gaan voor de leerzaamheid en ook jawel, de gezelligheid.
maar dit topic word steeds minder gezellig.

dus mijn idee, als joycie de nieuwen meeneemnt, organiseer ik met camino wel een nieuwe excursie

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:41

Go jij! Go jij! thnx !

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:49

Zo lees dit topic al een tijdje door, heb in Zeewolde gewoond, stoeterij Zonnehoeve, en heb al vaker paard geslacht zien worden dus khoef zelf niet zonodig mee

Maar goed lees het zo af en toe even door.

Em heel eerlijk gezegt vind ik dat crossmonster harstikke gelijk heeft!!!
Joycie's houding tegenover andere mensen vind ik ook een beetje betweterig en arrogant. Zo van, ik regel het allemaal! Je kan mensen ook normaal iets vragen of iets mede delen dat hoeft niet meteen zo bitcherig. Je jaagt zeletterlijk weg door jou gedrag. Dus snap crossmonsters reactie volkomen want het viel mij ook al op...

Hoop dat jullie nog een leuke excursie hebben Knipoog

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:06

He gats mensen, ik weet niet wat er allemaal gaande is (zijn mijn zaken ook niet) maar er was toch nog ruimte genoeg? Ook voor de 'oude' garde? Lachen

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:21

Inderdaad !!!
En wij wilden juist mee omdat het zo gezellig was vorige keer, en omdat er plek genoeg was. Ik had ook reeds vermeld dat wanneer er nieuwe mensen meewilden dat wij natuurlijk ons terug zouden trekken.

Maar goed.... een goed plan om met de "Oude Garde" ng eens wat te organiseren....desnoods ergens anders.
Bedankt voor de Support in elk geval !!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:31

Leuk dat jullie weer gaan (jammer van de rotzooi onderling Boos! ) maar ik ga niet mee... Ik weet nog dat ik vorige keer niets in het echt heb gezien alleen op de videobeelden boven in het kamertje Schijnheilig Ik begon al te janken toen het paard de trailer afkwam Bloos
Ik wens jullie dan ook veel plezier (juiste woordkeuze Verward )

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:15

crossmonster schreef:
ik denk dat ik dan ook maar bij deze afmeld, en dan organiseer ik samen met camino wel een nieuwe excursie, waar een ieder welkom is.
het is een serieuze aangelegenheid, maar als ik naderhand nog wat ga eten, wil ik dat wel doen met gezellige mensen, en niet een persoon die zich de leider voelt en zich zo gedraagt,

nogmaals , sorry, maar vanaf het begin af aan is jouw gedrag toch wel redelijk dominant te noemen, en ik kan daar zeer zeker wel mee leven, maar je jaagt nu gewoon mensen weg, mensen die makkelijk meekunnen, en ook nog eens hartstikke gezellig zijn ,
want camino is een ontzettend leuke meid, evenals rosita,en marietje en de anderen die eik ook meewilden van de vorige excursie,

dus mijn idee, als joycie de nieuwen meeneemnt, organiseer ik met camino wel een nieuwe excursie

Afgod !!

Grieb; Jammer dat je niet meegaat!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:55

Lunchlijst schreef:
- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Nathalie25 (per PM aangemeld)
- Japielover
- Contigo
- Lotteke (hihi..las net voor 18:00 dus ben nog op tijd)

Verder hoop ik bij deze dat camino en vriendin gewoon meegaan. Er is nu gewoon plek genoeg. Geld ook voor marietje ed. Laat ze gewoon meegaan?

En zo niet, cross, mag er met jullie "oude garde" excursie een nieuwe mee?.....ben niet zo van buitensluiten.

EDIT: vergeet ik nog belangrijkste, ik zie dat ik niet met cross meekan dus met OV moet, vind t niet erg te lopen naar V. Veen maar iemand die mij ook nog in de auto kan hebben is ook wel leuk Tong uitsteken
Dus wie bied? Bloos

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:58

Mooi gesproken Lotteke Knipoog

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:02

Laat maar Mir! Knipoog

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:03

Jammer Es...... Haha!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:04

uiteraard hoop ik ook nog steeds dat elcamino én vriendin of van mijn part 8 vriendinnen (aangezien er plek is voor 25 en er nu pas 17 op de lijst staan) komen, net alsdat ik hoop dat cross ook gewoon meegaat.
vind het heel jammer dat het zo moet en de toon op deze manier gezet wordt en mensen zeer duidelijk het gevoel gegeven worden dat zij niet welkom zijn, terwijl dat onzin is!
moet eerlijk zeggen dat ook bij mij de twijfel toeslaat, aangezien ik er nietr van hou om zo met mensen om te gaan...sluit me wat dat betreft ook absoluut biij cross aan...., maar ik het wel interessant vind nogmaals mee te gaan.

@lotteke: verwacht niet dat het een excursie gaat worden voor alleen de oude garde wat cross evt zal organiseren.
mijn idee bij deze excursie was ook een kwestie van wie het eerst maalt.... maar goed...

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:09

Sorry jongens.... In elk geval bedankt voor de support, doet me goed !
Maar voor mij is de lol er gewoon even af... tenzij er een berichtje komt van een bepaald iemand dat het niet zo bedoeld was, nogal kort door de bocht was etc...
Anders sta ik daar en hebben we een rel nog voor de dag begint... ( ons kent ons...)

Wanneer Cross of anderen nog eens iets leuks verzinnen ben ik zeker van de partij!! In elk geval veel plezier allemaal daar !
( helaas kom ik er zelf wel vaker omdat ik meestal de paardjes wegbreng voor mensen, het ging mij om een "gezellige" dag..)

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:09

_rosita_ schreef:
@lotteke: verwacht niet dat het een excursie gaat worden voor alleen de oude garde wat cross evt zal organiseren.
mijn idee bij deze excursie was ook een kwestie van wie het eerst maalt.... maar goed...

Ah jah, dat idee had ik ook al Knipoog
Maar ga er gewoon vanuit dat iedereen meegaat...en allemaal een vriendin mee..komen we vast op de 25

Zit net te kijken trouwens..moet de eerste stoptrein vanuti oss hebben wil ik om 5 voor 8 daar op station staan..later is 5 voor half 9 (is te laat) en eerder kan niet..
lekker dan Tong uitsteken

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:13

Miryamk schreef:
Jammer Es...... Haha!

Hmmm, als ik het topic zo lees, de laatste bladzijde dan heb ik er geen trek meer in, helaas.
Misschien dat ik me anders op had kunnen geven, dit geeft mij niet zo'n lekker gevoel.

Jullie allemaal veel plezier!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:21

als camino een verontschuldiging krijgt,en ze gaat mee, dan ga ik ook mee,
ik wil erg graag nogmaals een informatieve dag hebben bij meneer van veen,
maar ik heb geen zin om betutteld te worden, we gaan met zijn allen, niemand is de baas,

ik vind het vanaf het begin al onzin dat er niemand van de oude garde mee mocht, ja rosita bij hoge uitzondering, en ik omdat ik toevallig veel verstand ervan zou hebben,

nou ik geloof dat rosita dit keer het allermeeste werk heeft gehad met die stomme lijst bijhouden,
telkens kreeg er weer iemand op de kop die de lijst deed quoten,
vorige keer werd deze , en trouwens bij elke meeting, word de lijst gewoon gequote door de mensen zelf.
rosita heeft ontzettend veel werk gehad, en is niet zo netjes behandeld vind ik persoonlijk.

nu moeten we niet met zijn allen in een keer joyciej gaan uitfoeteren hier,

maar we moeten hier als volwassen mensen uit zien te komen.

mijn excuses dat ik nu pas ingrijp,
ik zou zeggen, we beginnen even opnieuw,
er zijn nog zat plaatsen over, dus camino, ga gezellig mee,
desnoods gaan we aan aparte tafels zitten bij de lunch Huilen van het lachen
ohw sorry das niet volwassen van me..

ik wil graag mee, maar niet op deze manier, echt niet.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:21

Lunchlijst schreef:
- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Nathalie25 (per PM aangemeld)
- Japielover
- Contigo
- Guardian
- Lotteke (hihi..las net voor 18:00 dus ben nog op tijd)

Woensdag vóór 21.00 aanmelden per PM = mee lunchen! Tijd is geflexibiliseerd

Maargoed, ik vind ook dat iedereen welkom is tijdens de excursie, zeker nu er nog zát plaats over is. Wat er verder gebeurd is weet ik niet en ga ik me ook helemaal niet mee bemoeien, maar imo mogen Camino + vriendin ën de oude rotten ( Haha! ) gewoon meegaan. We kunnen elkaar gewoon als volwassen mensen behandelen, en stel je ligt iemand niet zo dan trek je tijdens de excursie gewoon niet veel met elkaar op.

Iemand nog een kortingskaart nodig trouwens? Clown De mijne is nog te leen.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 01-10-07 14:30, in het totaal 2 keer bewerkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:23

als je woensdag of donderdag reserveerd is er tijd zat hoor
wij zijn vroeg klaar, hooguit 11 uur, wie gaat er dan allemaal nog meer lunchen?
dus er zal hendig plek zijn als je woe pas belt.

ik weet nog niet of ik mee gaa..
en of ik met lisa mee kan rijden

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:30

Cross, bij de Blabla is het altijd ontzettend druk. Vandaar dat ik, om teleurstelling te voorkomen, vroeg wilde reserveren Knipoog Maargoed, tijd is al opgeschoven, zal d'r maar even woensdag van maken dus.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 14:47

En vervolgens wijzen er allerlei vingers naar mij.... jammer. De vorige keer is het niet echt gelopen zoals het bedoeld was, dat kunnen er meer beamen.

Ik doelde dan ook zéker niet met mijn pb er op dat elcamino niet mee zou mogen, heeft er ook niets mee te maken dat ze, net als sommige anderen, eerder ook is mee geweest.
Ik ben me er dan ook bewust van dat er nog voldoende plaatsen zijn, en dat heb ik ook vele malen gezegd, dan kunnen mensen die eerder zijn meegeweest prima mee, dus dat is het probleem niet.

Alleen liep het de vorige keer gewoon niet zo lekker, hoe en wat, staat in 'de bewuste' pb. Als mensen het daar niet mee eens zijn, jammer dan.

Als elcamino zich vrijwillig terugtrekt; prima, dat is haar eigen keuze, daar doelde ik helemaal niet op. Om dan maar direct te zeggen 'nou dan ga ik wel niet mee' en zulke onderlinge dingen hier in het topic te plaatsen, kijk, dat vind ík kinderachtig, en helemaal niet nodig.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 14:53

crossmonster schreef:

Ik heb verder niet veel zin om hier nog allemaal op te gaan reageren, maar hier toch even een kleine reactie. Ik voel mij zeker niet 'de leider', maar ik ben uiteindelijk wel degene geweest die dit initiatief heeft genomen, en niet voor mij zelf, ik hoef niet zo nodig 2x daar naar toe maar wil andere mensen de kans geven, dat heb ik ook meerdere malen aagegeven.

Waaorm ik vanaf begin de 'leiding' nam? Nou, omdat het nogal uit de hand liep, toen ik dit topic in eerste instantie opende. Mensen begonnen eigen lijsten te maken, zonder verder acht te slaan op mijne eigenlijke bedoeling. Dan zeg ik rustig en netjes dat deze excursie eigenlijk bedoeld was voor zoveel mogelijk mensen die de eerste keer niet zijn meegeweest, krijg ik allerlei mensen van de 1e excursie op mijn dak. Ja sorry, maar ik kwam thuis en zag ineens dat de rest allemaal al geregeld werd door anderen. Weliswaar goedbedoeld, maar met zo'n iets moet je het wel allemaal goed regelen. Ik werd eerlijk gezegd gewoon een beetje overrompeld door het feit dat ik thuis kwam (topic was alweer op slot door de welbekende relschoppers) en dat er, eigenlijk achter mijn rug om, al een hele lijst in het topic stond, voornamelijk met namen van mensen die de 1e keer ook mee waren gegaan. toen vond ik het inderdaad tijd om een paar 'regeltjes' op te stellen ja, om misverstanden te voorkomen.

Nogmaals, dit allemaal met de beste bedoelingen.