Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:oke ik moet er toch even iets van zeggen,
joiyce het spijt me enorm, maar wat gedraag jij je asociaal,
elcamino had de vorige keer helemaal niemand extra meegenomen,
en komaan denk je nu echt dat er nog zoveel aanmeldingen komen?
ik denk eerder afmeldingen op de wijze zoals het nu gaat,
het moet ONZE excursie zijn, niet de JOUWE .
ik denk dat ik dan ook maar bij deze afmeld, en dan organiseer ik samen met camino wel een nieuwe excursie, waar een ieder welkom is.
het is een serieuze aangelegenheid, maar als ik naderhand nog wat ga eten, wil ik dat wel doen met gezellige mensen, en niet een persoon die zich de leider voelt en zich zo gedraagt,
nogmaals , sorry, maar vanaf het begin af aan is jouw gedrag toch wel redelijk dominant te noemen, en ik kan daar zeer zeker wel mee leven, maar je jaagt nu gewoon mensen weg, mensen die makkelijk meekunnen, en ook nog eens hartstikke gezellig zijn ,
want camino is een ontzettend leuke meid, evenals rosita,en marietje en de anderen die eik ook meewilden van de vorige excursie,
we hebben toen al gezegt dat we vaker wilden meeten,
puur omdat we zo gezellig met elkaar overweg konden,
maar als het zo op deze wijze moet, heb ik weinig zin om te gaan,
ik wilde gaan voor de leerzaamheid en ook jawel, de gezelligheid.
maar dit topic word steeds minder gezellig.
dus mijn idee, als joycie de nieuwen meeneemnt, organiseer ik met camino wel een nieuwe excursie
Lunchlijst schreef:- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Nathalie25 (per PM aangemeld)
- Japielover
- Contigo
- Lotteke (hihi..las net voor 18:00 dus ben nog op tijd)
_rosita_ schreef:@lotteke: verwacht niet dat het een excursie gaat worden voor alleen de oude garde wat cross evt zal organiseren.
mijn idee bij deze excursie was ook een kwestie van wie het eerst maalt.... maar goed...
Miryamk schreef:Jammer Es......
Lunchlijst schreef:- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Nathalie25 (per PM aangemeld)
- Japielover
- Contigo
- Guardian
- Lotteke (hihi..las net voor 18:00 dus ben nog op tijd)
crossmonster schreef:oke ik moet er toch even iets van zeggen,
joiyce het spijt me enorm, maar wat gedraag jij je asociaal,
elcamino had de vorige keer helemaal niemand extra meegenomen,
en komaan denk je nu echt dat er nog zoveel aanmeldingen komen?
ik denk eerder afmeldingen op de wijze zoals het nu gaat,
het moet ONZE excursie zijn, niet de JOUWE .
ik denk dat ik dan ook maar bij deze afmeld, en dan organiseer ik samen met camino wel een nieuwe excursie, waar een ieder welkom is.
het is een serieuze aangelegenheid, maar als ik naderhand nog wat ga eten, wil ik dat wel doen met gezellige mensen, en niet een persoon die zich de leider voelt en zich zo gedraagt,
nogmaals , sorry, maar vanaf het begin af aan is jouw gedrag toch wel redelijk dominant te noemen, en ik kan daar zeer zeker wel mee leven, maar je jaagt nu gewoon mensen weg, mensen die makkelijk meekunnen, en ook nog eens hartstikke gezellig zijn ,
want camino is een ontzettend leuke meid, evenals rosita,en marietje en de anderen die eik ook meewilden van de vorige excursie,
we hebben toen al gezegt dat we vaker wilden meeten,
puur omdat we zo gezellig met elkaar overweg konden,
maar als het zo op deze wijze moet, heb ik weinig zin om te gaan,
ik wilde gaan voor de leerzaamheid en ook jawel, de gezelligheid.
maar dit topic word steeds minder gezellig.
dus mijn idee, als joycie de nieuwen meeneemnt, organiseer ik met camino wel een nieuwe excursie