Oh dat hebben wij vaak genoeg gehad, dat ze zei van, na zoveel meter sla rechtsaf, en mijn vader trouw de rechtsaf-beweging maken, is er geen afslag meer
Haha mijn vriendin had keer dat ze langs de haven reden en die opeens zij ''sla direct rechts af, dus het water in!'' Dat lijkt mij ook nie techt fijn lekker beetje bubbelen!
we zouden 'ruilen' met de nadruk dat zij eerst zou sturen dan ik. Heb haar even goed vertelt dat ik hem VOOR vrijdag wil hebben. MAar ze zegt dat ze hem gisteren op de post heeft gedaan. Heb het tracktrace code gevraagt. Maar die kreeg ze niet zij ze . Ik wacht nog even af .
Ja precies, daarom vind ik het ook zo raar . Nee! Ik dacht bij mezelf, over het verzenden deed ze via Pb beetje moeilijk enz . Dus toen zij we dus gekomen op dat zij het eerst verstuurt, heb ik het binnen dat het van mij op de post gaat . Maar baal er wel goed van .
Ik ga zo naar nieuwe ruitersportzaak met me oma, als die daarna niet binnen is ga ik toch wel beetje boos worden .
kun je dan niet gewoon bij die nieuwe ruitersportzaak een nieuw borsttuig met martingaal haen, ben je van dit af. ik denk niet meer dat het gaat komen.
Nee, Maar dadelijk als ik straks thuis komt. Is die wel bezorgt . Heb ik wel een probleem , Zit ik met 2 borstuigen. Ik wacht tot vanavond en dan gaat er wel even een boos telefoontje haar kant op .