[BESLOTEN] OOseven dag!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: [BESLOTEN] OOseven dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:35

Visioen staat er in, die was ik vergeten te melden en Zandor heb ik erbij gezet. Beetje lastig omdat sommige mensen het via PB hebben doorgestuurd en anderen via mail en nu loopt het erg door elkaar.
Maar ik wil niet vervelend zijn hoor, maar ik heb van een heleboel mensen gewoon geen reactie gehad en dat vind ik eigenlijk wel hun eigen probleem. Bloos
Ik wacht tot vanavond met evt. wijzigingen en dan ga ik de boekjes bestellen anders hebben we ze niet eens op tijd Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:36

Mijn betaling is overigens onderweg maar ja, internationaal Rolleyes

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:40

Urielle schreef:
Visioen staat er in, die was ik vergeten te melden en Zandor heb ik erbij gezet. Beetje lastig omdat sommige mensen het via PB hebben doorgestuurd en anderen via mail en nu loopt het erg door elkaar.
Maar ik wil niet vervelend zijn hoor, maar ik heb van een heleboel mensen gewoon geen reactie gehad en dat vind ik eigenlijk wel hun eigen probleem. Bloos
Ik wacht tot vanavond met evt. wijzigingen en dan ga ik de boekjes bestellen anders hebben we ze niet eens op tijd Knipoog

Dat snap ik, maar ik heb je de foto's en verhaal van Vedet ook gemaild, heb je die dan wel ontvangen??? op je hotmail???????

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:43

Ik zal nog eens even voor je gaan kijken?
Sorry als ik erover heen gekeken heb hoor, kan goed zijn dat ik dacht dat het nog bij Visioen hoorde dan en het niet meer geopend heb, maar het is zo'n zootje. er zijn nl. ook veel mensen die hebben gezegd dat ze iets opsturen en niks meer hebben gestuurd dus er staat nog veel open maar ik ga niet iedereen achter zijn broek zitten.

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:02

Urielle schreef:
Ik zal nog eens even voor je gaan kijken?
Sorry als ik erover heen gekeken heb hoor, kan goed zijn dat ik dacht dat het nog bij Visioen hoorde dan en het niet meer geopend heb, maar het is zo'n zootje. er zijn nl. ook veel mensen die hebben gezegd dat ze iets opsturen en niks meer hebben gestuurd dus er staat nog veel open maar ik ga niet iedereen achter zijn broek zitten.

En terecht Knipoog

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 14:02

Ik ben er niet aan toegekomen om andere rijfoto's van volumia te maken. maar je hebt al het een en ander van me ontvangen...

gelijk heb je hoor urielle. en sowieso is het toch maar een kleine greep uit de nakomelingen. als maar minstens de deelnemende paardjes erin staan en de rest moet maar op eigen verantwoording aanleveren.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:18

Volumia zijn pagina is mooi geworden hoor Knipoog

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 14:20

Urielle schreef:
Volumia zijn pagina is mooi geworden hoor Knipoog

Go jij! Go jij! OK dan!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:57

Komt goed Urielle. Ik wist al dat dat van jou en van Mirjam waarschijnlijk langer zou duren, dus vandaar dat ik jullie ook nog niet schop hahaha Knipoog

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:11

Wat aardig van je Zandor Schijnheilig Tong uitsteken

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:20

Urielle: Heb je van verle nu wel alles??

(Je mag er van mij ook wel bijzetten dat we nu onze eerste 2 winstpunten hebben! Pling Haha, oke wel gewoon in de B, maar ja.)

Ik ben echt heel erg benieuwd naar alle andere OO Sevens! Heb er ook onwijs veel zin in! Cool
Oke, het komt misschien nog niet heeel erg goed uit voor Verle en mij, door alle stress en het verhuizen en zo. Maar ze is über braaf en doet echt onwijs goed haar best. Dus het komt helemaal goed! Haha!

Mir, ik hoop voor je dat Ursel echt beter is voor de OO dag! Ben heel erg benieuwd naar hem!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:25

Alice, alles van Verle staat erin *LOL*
En ik rij het meest voor schut want ik heb er nog steeds niet opgezeten. Was vandaag van plan maar baby is alweer ziek van de entingen van gisteren *zucht*

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 16:06

Okay, ik heb nu:
*Wodette
*At Seven
*Valencia
*Wrangler
*Ubid'or
*Volumia
*U2
*Whizy
*Up to Date
*Vedet
*Urseltje ( Clown )
*Zanzibar en Astra
*Visioen
*Vendigo
*Umbro
*Ashwin
*Verle
*Vivaldi 007
*Uniseven
*Volcano
*Uvaldi
*Velasquez
*Unesco
*Zandor

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 16:19

24 nakomelingen Best mooi Toch ?

Ja idd gelijk heb je hoor urielle dat je niet iedereen achter zun broek moet aanzitten, ze zijn allemaal op de hoogte gebracht en dat ze zelf de moeite dan niet doen, daar kan jij niks aan doen

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 16:28

Urseltje Clown Nagelbijten / Gniffelen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 16:47

Wat zou je moeder zeggen als ik het 'per ongeluk' zo in het boekje zette Tong uitsteken

AtSeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:29

Hoi Zandor, wellicht staat het hier al ergens tussen de berichten maar ik zou ook graag het boekje willen bestellen, ik begreep dat dit 10 euro kost maar mag ik je rekeningnummer? en wordt het boekje toegestuurd? ik kan de 17e waarschijnlijk niet komen maar misschien dat ik de afspraak die ik heb staan wel verzet want ik wil wel errug graag komen kijken naar jullie oo-seventjes! Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:07

Urielle schreef:
Wat zou je moeder zeggen als ik het 'per ongeluk' zo in het boekje zette Tong uitsteken

Dat zo ze niet leuk vinden Clown (en ik stiekem ook niet Schijnheilig )

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:19

Je hebt een pm AtSeven Haha!

CarlaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:56

Javayo schreef:
Even voor de duidelijkheid weer het lijstje met deelnemers naar boven gehaald.....

#1 Ghislaine ~ Volumia
#2 Stephanie ~ U2
#3 Alexandra ~ Visioen
#4 Urielle ~ Wrangler (ovb)
#5 Mirjam ~ Urseltje
#6 Roxanne ~ Up To Date
#7 Marloes ~ Uvaldi (ovb)
#8 Cynthia Pronk ~ Vedet
#9 Alice ~ Verle N
#10 joyce ~ Whizy
#11 Astrid ~ Valencia (reserve)
#12 Carla ~Unesco M (reserve)
#13 Jacqueline en Loes ~ Ubid’or (reserve)

Voorlopige programma:

10:00 uur | Imke Bartels ~ OO seven
Groep 1: Uvaldi/Visioen > B
Groep 2: Volumia/Wrangler > B
Groep 3: Vedet/Verle/Whizy > L1
#4: U2 > M2
#5: Ursel > M2
#6: Up To Date > Z1

Beste OO Seven liefhebbers,

Ik heb vraagje. Er staan nu 3 mensen (waaronder ik zelf) op de reservelijst. Nu zal deze OO Seven dag een “once in a lifetime” zijn en waarschijnlijk op korte termijn niet meer zo gauw georganiseerd worden. Is het misschien mogelijk dat wij onze “ 3 reserve OO Seven toppertjes” ook kunnen laten zien ? Als groep 1 t/m 3 volgens PAVO concept rijden, dit is ongeveer een kwartier per groep en de M en Z combinaties een individuele proef rijden, ongeveer 10 minuten, dan zijn alle combinaties binnen 1 1/2 uur klaar met rijden, dan is er voor ons drieën toch wel een plekje ? Het zou helemaal te gek zijn....... Doei, doei

lenet1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:28

Dan wordt het wel heel kort rijden , en de gene die een proefje rijden krijgen ook nog tips en adviezen voor het rijden. En voor 10 min is het toch wel heel erg ver rijden voor de meesten.
Laatst bijgewerkt door lenet1963 op 06-03-07 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

lenet1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:29

niet rot bedoeld trouwens

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:34

Heb er zo'n zin in!!!!!!! Pling

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 23:03

CarlaD schreef:
Beste OO Seven liefhebbers,

Ik heb vraagje. Er staan nu 3 mensen (waaronder ik zelf) op de reservelijst. Nu zal deze OO Seven dag een “once in a lifetime” zijn en waarschijnlijk op korte termijn niet meer zo gauw georganiseerd worden. Is het misschien mogelijk dat wij onze “ 3 reserve OO Seven toppertjes” ook kunnen laten zien ? Als groep 1 t/m 3 volgens PAVO concept rijden, dit is ongeveer een kwartier per groep en de M en Z combinaties een individuele proef rijden, ongeveer 10 minuten, dan zijn alle combinaties binnen 1 1/2 uur klaar met rijden, dan is er voor ons drieën toch wel een plekje ? Het zou helemaal te gek zijn....... Doei, doei

Ik had daar ook al aan zitten denken, (zeker omdat het speelt dat Ursel wellicht niet mee kan doen...)en ik wil jou vraag wel aan Isabel voor gaan stellen, maar ik kan niks garanderen...

Het rijden neemt namelijk wel wat langer in beslag dan 10 minuten. Het idee is: Jonge paarden volgens Pavocup idee, met bv 2 in de baan, ouderen individuele proef laten rijden, duur: per combinatie, ongeveer 20-25 min.

Dus dan reken ik erop dat er bij het pavocup-idee ook iets van 30-40 minuten gereden zal worden, individuele ongeveer 20-25 minuten. (los rijden in een andere baan...). Maar goed, ik verwacht nog een reactie van isabel met daarin een gedetailleerder programma, aangezien zij vaker iets dergelijks hebben georganiseerd, laat ik het qua tijden aan hen over.

Maar zoals Lenet ook al aangaf, het moet ook niet te laat worden natuurlijk. De jury's wilden 8-10 combinaties, dus daar zitten we al aan. veel mensen zitten met lange reistijd... En isabel had ook voorgesteld stukken te filmen om later samen met de jury's leermomenten terug te zien.

Nogmaals. ik zal je suggestie aan isabel doorgeven, want het zou inderdaad leuk zijn als jullie er ook bij kunnen zijn. ik ga m'n best doen Bloos

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 09:59

Als je de eerste 2 groepen uit 3 paarden laat bestaan dan heb je er al weer 2 paarden bij!