Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roossie22 schreef:ellebel is dat griebels.
ik krijg toos met weinig plezier een veewagen op, dus dat is voor mij geen optie.
vind het wel leuk om iets anders te gaan doen, hapje eten, avondje uit, dagje pretpark heb ik ook ergens horen vallen.
gezellig hoor:)
excursie naar bv de uithof zou ik ook zéér interessant vinden, maar dan meer als leerzaam uitje, dan als gezellig uitje
JoyCiej007 schreef:Uithof.... naam komt me bekend voor, maar (misschien zéér domme vraag) Wat is dat?????
crossmonster schreef:ik ga morgen wel even de rendac bellen, kijken hoe of wat
lukt dat niet, dan moeten we een insider proberen wat te laten regelen.
iets anders lijkt me ook super
maakt niet uit wat, de groep was super, dus ik ben van de partij als we met deze groep weer eens iets gaan doen
cissie schreef:Zullen dan maar een nieuw topic openen?
Iets eten en drinken met een leuke activiteit?
ma_rie_tje schreef:Mijn paard is zaterdag thuis gekomen.
We moeten hem om de dag prikken (injectie met cortico's) en hij staat dag en nacht met stalbandage. Met lopen (wandelen of onder de man, als we maar stappen, niet draven) moet hij een gewone bandage, omdat zijn 3 in 1 beschermers te "hard" zijn van binnen en zn been nog super gevoelig is (wassen we elke dag met betadine shampoo en een speciale zalf er op).
Dus nu staat hij overdag met 1 zwarte bandage, en als ik ga "rijden" of wandelen dan krijgt hij 2 bandages of 4 bandages om (vandaag 2, omdat ik te lui was) 1 zou ook al genoeg zijn, maar das echt geen gezicht.
Hij is een stuk meer zichzelf (kijkt weer sacho) en was zaterdag helemaal the man toen we hem bij de rest in de paddock hadden gezet.\
Hij staat weer helemaal op zn plek!