Oeps Ik weet niet precies hoe die manege heet, maar ik zal het vanmiddag even opzoeken, kmoet nu naar de bus dus heb nu geen tijd. Het was trouwens een net beginnende manege. Die net begonnen was..
ja, ik vind vrijrijden leuk! alleen ik denk at heemskerk toch te ver is maar misschien kunnen we iets wat centraler ligt vinden?
Het enigste centrale is volgens mij utrecht/lelystad.. En verder weet ik hier in Utrecht niet echt een manege ofzo waar je een buitenrit kan maken..
Hoezo in de kou is leuk haha naar het strand :| in de kou hahaha ik had een keer een strandrit gemaakt toen het regende het was echt koud toen!
maar we kunnentoch allemaal naar heemskerk?, Want het is ook makkelijk als iemand de weg weet en dat we niet op de heenweg al verdwalen..
ik heb op ns gekeken en een treinkaartje is 23,50 (retour) sorry, maar dat vind ik echt te duur.. vooral als je dan ook nog moet betalen voor het vrijrijden
jaa maar ik ga er echt niet zoveel aan uitgeven, dan houdt het voor mij op als het niet goedkoper kan