Hoop dat iedereen gewoon mee kan!!! en hoop ook dat het zulk weer wordt als vandaag.. en begint hier nu net te miezeren... dusss..
Owja.. @ Chantal/Marjolein, is er al enig idee bij wat voor iets me vader moet helpen??? of is dat nog geheim........HEB DER ZO'N ZIN IN hahaha... en me vader maakt uiteraard ook foto's!! verder heb ik helaas geen ''helpers'' kunnen vinden
Volgens mij ken ik héél veel mensen uit dit topic, maar heb even niet de moeite gedaan alles door te lezen. Layla en Roy stonden eerst in Colmschate naast een bos, aan de andere kant van mijn wei. Daardoor ken ik Miranda en Denise ook. Ik rij in Apeldoorn, nouja, Manege Voorst. Ik las even snel dat iemand ook in Apeldoorn zat. Jullie willen dus een soort puzzelrit opstarten ofzo? Ik weet nog een heleboel mensen die vast wel mee willen. Laat me maar even weten wat jullie tot nu toe hebben ik heb even geen zin om alles te lezen:o Groetjes Eline
Misschien kan ik iemand regeln die nog een paardje heeft staan, en die misschien zelf ook meedoet, want dan kan ik me af laten zetten door mijn moeder en weer op laten halen
@SharonA Tja.. sorry, ik ga niet vanuit apeldoorn naar jou fietsen en dan nog naar Bathmen Edit; Zou jij toen ook eigenlijk mee gaan naar Bussloo???... ja toch?? of zit ik nou helemaal verkeerd???
En op de radar lijkt heel nederland nog vrij rustig.. en weinig regen!!
De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op vrijdag 05 januari 2007 om 16.33 uur.
Veel bewolking, vooral in de avond wat regen, zacht.
Bewolkt en de kans op af en toe (mot)regen neemt op nadering van een storing toe. De temperatuur ligt rond 10 graden. De zuidwestenwind is matig en aan de kust (vrij) krachtig.
Zaterdagnacht regent het vooral in het zuidoosten nog af en toe. Met een graad of 8 blijft het bijzonder zacht. Zaterdag nadert van het zuidwesten uit een golfvormige storing met vooral in de middag en avond regen, in het zuiden valt 10-15 mm. De maximumtemperatuur wordt zo'n 9 graden. In het zuiden is er weinig wind, in het noorden staat een matige zuidwestenwind.