Heeyyy Wij zijn alweer thuis; heb Ivar mooi nog even in bed gegooid want die heeft nog geen half uur geslapen in de auto
Het was hartstikke gezellig en het is jammer dat we zoiets niet dichter in de buurt hebben, want Ivar vond het helemaal geweldig! Kebie; nog bedankt voor de kleertjes van Alwin. Vooral die legerbroek vind ik erg leuk Van Joyce nog een heeeeerlijk stuk taart gehad en chocolatechip cookies van ? Kojack of Vanity? Waren in ieder geval erg lekker
Velen zullen het misschien niet gemerkt hebben, maar ik heb ons cadeau van Actie Otje heel stiekem aan haar gegeven. Het had geen zin om in die herrie daar een speech te gaan houden en bovendien wilde ik Alexia niet in verlegenheid brengen Ze was er super blij mee en ik kreeg van haar 3 dikke zoenen voor alle boktdinnetjes die mee hebben gedaan. Dus bij deze dames: SMAK SMAK SMAK En jaja...ik heb ze gezien; stiekeme traantjes
Even kijken of ik de foto's er zo nog opgooi.
edit:in plaats van dat dat eigenwijze kind nog ff lekker gaat pitten... Neeee ik ga lekker liggen janken in bed dat ik niet wil....
TM..ik had je nog willen bellen, had je nummer niet.. ben vergeten geld over te maken Lekker dom... Krijg je alsnog wat van mij of heb ik nu niet meegedaan?
Ik vond het ook gezellig, al spreek je idd weinig mensen en ben je druk met je kiddo..
Hallo, wij zijn ook weer thuis Karsten is alweer in bad geweest (heeft lekker liggen slapen en poepen in de auto... alles vol )
Arieke... Ik heb je langs zien komen met het jurkje, mooi aangepakt en HELEMAAL VERGETEN de kleertjes voor jou uit de auto te halen (ik heb het nu alsnog maar aan Ot meegegeven ) Had je me wel aan mogen herinneren hoor Ik was zó druk met glijen
Ik ben mijn foto's aan het bekijken. Ze zijn erg donker,dus ik weet niet of er iets bruikbaars tussenzit.
Ik vond het iig erg leuk om jullie allemaal (weer eens) te zien!!!
Wij zijn er ook!!!! Kind moppert..... Enne ik wist dus niks van het help Lexje de winter door project............ dusssssssss Sorry hoor! O nee ik ben nu erg boos en voel me erg buiten gesloten ed enzo!!! TM!!!?? Hoe zit dat nou??!!! Heb nog wel een paar aardige foto's, maar denk niet dat die er nu op gaan.... Iets met drie dozen kleding uitzoeken........Waarvoor dank! Lex natuurlijk...