ik vond het gezellig ik hoop jullie ook geen gekke dingen gebeurt gelukkig wel voor herhaling vatbaar toch..nu ieddereen elkaar beetje kent en de paarden goed waren!
Leuk om eens verschillende bokkers met bijbehorende boktpaarden te zien Alleen vond ik de rit voor mijzelf iets minder geslaagd, Dewi liep op een gegeven moment wel erg te drammen, niet erg ontspannend En op een gegeven moment op de terugweg begon ze ineens te kreupelen in draf (vanochtend vlak voor vertrek was er nog een hoefsmid langs geweest ivm afgebroken stuk achterhoef), maar eenmaal terug op stal ging het weer wel, zal gewoon wel wat gevoelig geweest zijn op het harde denk ik... maar goed, buiten dit is alles verder wel goed gegaan hoor En mooie omgeving trouwens de Rucphense heide, best lang geleden dat ik daar geweest was
de baby was er net af... en die uier stond echt op klappen.. en om haar met zo;n koeienuier te laten lopen.. doet vast zeer! maar rappert was n prima vervanger hoor! haha
hallo ja het was inderdaad heel gezellig! De paarden gedroegen zich prima vond ik, Peri was wel zeiknat doordat tie zich nogal druk maakte.. Maar toen hij aan het eind zijn eigen tempo kon lopen werd hij wat rustiger. zeker vooer herhaling vatbaar!
Hee! Ik zou eerst meegaan, maar omdat mijn paard zich nogal kan opfokken en bang is van karren, lijkt me dat niet zo slim..Misschien dat ik nog wel meega op de kar met 2 Friezen. Oatswoats, Eemes en Margootie gaan wel mee met hun paarden.
ik wil ook wel mee doen, maar kan niet alleen lopen met preciosa, want volgens mij is ze niet al te makkelij k in het bos. ze heeft af en toe wel eens schrik aktie's