Haha, neej maar misschien vinden sommige mensen dat prettiger misschien heeft iemand een nare ervaring met een paard dat gehuurd was voor een buitenrit
Ben echt zenuwachtig voor zondag!!! Word er gek van.. haha.. iemand advies om hiervan af te komen? wil zo graag dat het klikt tussen mij en Tiger.. ben helemaal in Luv haha
Hahaha ja pcies haha!!! Nu nog even mn vader overhalen om me geld te geven hij deed er vandaag heel erg positief over omdat ik mn best deed met dingen zei die.. dus ja komt wel goed (hoop ik)
@ ladyluna daar heb je zeker gelijk in.. ben alleen verliefd.. en dat heb ik nog nooit bij een paard gehad door alleen een foto gezien te hebben en een filmpje raar is dat haha
Haha ja miss dat het daaraan ligt.. maar heb verschillende paarden aangeboden gekregen en ben daar ook wezen kijken en daar had ik allemaal niks mee.. op de foto vond ik ze leuk maar meer ook niet haha
hmm maar ik wil het liefste op ene haflinger of fjordenbeest.. weet iemand bij wleke manege ze die hebben (voel me er altijd prettiger op, vraag niet waarom )