Marengo_82 schreef:Ahja, ik ga Texas er tijdelijk weer uitzwieren meisjes, nog even zien hoe het evolueert met zijn hoefbevangenheid
Jaja, tuurlijk, dat had ik al aangenomen toen ik het in het grote topic las hoor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marengo_82 schreef:Ahja, ik ga Texas er tijdelijk weer uitzwieren meisjes, nog even zien hoe het evolueert met zijn hoefbevangenheid
leentje schreef:'t zal er echt vanaf hangen yuna, maar als ik niet meekan hoop ik tegen die tijd die route toch al enkele keren afgelegd te hebben en dan zal ik wel voor een uitgebreide routebeschrijving zorgen (wel nog eens achter vragen tegen die tijd)
anders moet ge eens aan Vicky vragen (maar die rijdt ook gewoon achter Toos aan)
Yuna schreef:Leen, wij vinden het zo ook wel ze (gewoon langzamer en met wat meer gezoek) twas maar om u nog een reden te geven om mee te komen
Allez routebeschrijving altijd welkom moest je echt niet meekunnen, maar we slepen u liefst gewoon mee
leentje schreef:jee amai zo rondrijden langs Mechelen, dat ben ik zelf toch niet van plan zenne, dan mag ik elke keer een hele dag reserveren als ik naar Jessie wil
awel ja vicky maar gij kunt de wegbeschrijving dan geven eh
jokari schreef:nee nee Yuna, gij en ik gaan zorgen voor vermaak, want Tessa die is wel zo snugger om zelf bij de kneusjes te rijden en mij in de gemiddelde steken.