Ik denk niet dat ik meega, mijn vriend heeft gevraagd of ik volgende week zaterdag meega. En aangezien er toch maar 3 mensen ofzo gaan die ik eigenlijk vrij weinig zie bij de miepjes zou ik dan liever met een groep vrienden gaan.... En er doet ook niet echt iemand heel veel moeite om mij iets te laten weten....
Ik doe er ong 2 uur over.. Als Ann wat van zich laten horen weet ik meer, want als ze met mij wil meereizen kunnen we pas om 9 uur met elkaar ergens afspreken..
Tja, Robijntjah, dat moet je natuurlijk zelf weten. Je moet meegaan omdat je het leuk vindt en niet omdat je je verplicht voelt. Tip is misschien om het topic te bookmarken, ik controleer gewoon af en toe of er iemand nog iets gepost heeft, krijg ook geen PB's hoor
Olymp, ik en Sylleke rijden ongeveer een uur naar Tilburg, dus wat mij betreft hangt het dan af van degene die het verste moet rijden, die moet ook het snelste op. Ik heb begrepen dat het tot half september dit weer blijft, mijn voorkeur gaat er toch wel naar uit om met de auto te moeten rijden als het nog enigszins te doen is en niet 's middags om 13 uur ofzo
nee, niet om 13 uur smiddags, ik ga er wel 8 uur voor op het station staan, maar Annn is al een week ofzo niet online geweest, dus ja.. Ik wacht nog heel even op haar en anders moeten we het maar zonder haar gaan regelen, wil het ook niet op het laaste moment gaan doen..
Zullen we dan maar wat afspreken? Kijk jij even hoe het zit met jouw verbindingen, hoe laat je afreist en hoe laat je dan op Tilburg CS bent, dan kan ik met Sylleke ook afspreken.
Ann weet nog niet of ze meegaat, ze moet het nog even goed overleggen.. Dus ik zal morgen even kijken hoe laat ik de trein zal nemen, dat zal wel tegen 8 uur zijn
heyz! Ik kan wel mee, maar ik heb één probleem, nu ja probleem: mijn vriend 'moet' mee. Hij heeft vakantie en vindt het niet zo leuk als ik in m'n eentje ga. Maar we kunnen dan wel zelf met de auto gaan. Hopelijk is dit niet erg?
Heb al meetings zat meegemaakt hoor! Zat er nog over te denken om toch mee te gaan, maar hoor net dat de vriend van mijn zus misschien longkanker heeft, dus ben niet echt in de stemming.
Oeh, dat is erg! Heel veel sterkte joh! Hopelijk blijkt het toch iets onschuldigers te zijn!
Syl, geen probleem, dan ga ik gewoon Annn en Olympia ophalen vanaf Tilburg. Misschien dat ik dan wel vraag aan mijn vriend of hij ook meegaat. Is jouw vent ook niet zo alleen tussen de meiden. En ik hoef dat eind niet alleen te doen met de auto natuurlijk hahaha!
Dankje... Hoor net ook nog even tussendoor dat mijn vader suikerziekte heeft, en mijn moeder een versleten heup. Ik wordt knettergek... Dit is toch niet normaal meer?