Limbo Meeting: De Buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:31

Nou waarom aangezien met het een groot verschil lijkt of der nu 20 of 10 mee gaan en aangezien we misschien die kar af huren. En wat is er nu niet vervelender dat we die op het laatste moment af moeten zeggen. Daarbij zo is er anders geen duidelijk overzicht dan wel en dan niet mee!!! En ja wat is er niet handiger dan een aantal te kunnen zeggen. Waar je ook wat zekerder van bent. Ik wil best bellen maar niet dat er zich nu 20 aanmelden en uiteindelijk maar 10 meegaan. Daarbij zijn er mensen die zich ook moeten vrij vragen en als we nog niet zeker zijn als we dan terecht kunnen!! Wordt het voor die mensen steeds lastiger. Het topic loopt immers al een maand!!

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:40

Jeany en Dennis mogen toch wel gewoon mee he?

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:47

Ik bedoel, als we drie weekjes van tevoren aangeven dat we met bijvoorbeeld 18 man zijn, is dat op tijd.

Als ik nu eens rond ga pben naar wat Limbo's, zodat zij zich nog in kunnen schrijven, en dat we dan een uiterlijke sluitingsdatum prikken, dan kunnen Jeany en Dennis o.a nog mee.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:53

het probleem is bij sommige hun werk kun je niet van te voren meer vrijvragen en stel ze vragen nu vrij en het gaat allemaal dadelijk niet door dat bijv. die dag net voor ons is gepland en de vanhorne hoeve niet kan!!

Dennis v m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:09

nou ja anders niet dan boek ik zelf toch bij voor 2 pers op die datum en die tijd. Hallo het is nog een hele maand dus zou nog makkelijk gaan. Ja en anders dan niet dan ga ik wel lekker in bree rijden samen met jeany

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 11:04

Whisperke schreef:
Eigenlijk wil ik nog wat zeggen. Ik vind niet dat we chantal en simone zomaar moeten zeggen dat ze mee gaan. Okeej harstikke leuke meisjes echt waar, zou ze heel graag nog een keer willen ontmoeten. maar ik vind niet dat andere hun moeten opgeven ze hebben lang genoeg de tijd gekregen om zich te laten wijzen op dit topic en zich ook aan te melden!!

Dit vind ik dus echt onzin
Ik heb ze op tijd opgegeven, en waarom zou ik iemand anders niet mogen opgeven?? Dat hebben andere ook gedaan. Ga er maar vanuit dat ze meegaan. Punt.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:13

Ik heb je de rede gestuurd. Als je naar de efteling gaat met een groep dan geef je die toch ook niet klakeloos op. Zijn ze groot en oud genoeg omdat zelf te kunnen. En als iedereen maar ligt uit te stellen en niet weten wat ze willen. Komen we geen steek verder. Ik lijk hier nu wel de boosdoeners van alles. Maar wel de enige die er wat voor doet dat we kunnen gaan!!! Prioriteiten moeten er gesteld worden!! En zo vaak is gezegt, kun je nu niet mee, wees maar niet bang er zal best een volgende keer komen!!!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:14

Ik weet nog van de vorige meeting dat iedereen kei hard gilde ik kan niet op een zaterdag!! En moet je nu zien!!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:18

Maar ik bemoei me er niet meer mee!! Weet je wat als we gaan en gereserveerd is laten jullie maar wat weten!! Ik heb me opgegeven en dan hoor ik het wel!!

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 11:20

Whisperke schreef:
Ik lijk hier nu wel de boosdoeners van alles. Maar wel de enige die er wat voor doet dat we kunnen gaan!!!

Sorry, maar iedere keer is een ander aan de beurt om iets te regelen. Afgelopen keer heeft mijn zus (jesse_rulez) het initiatief genomen om de brussemerheid te regelen, Anke heeft dit keer gebeld naar de brunssemmerhide, ik heb een mail gestuurd naar Weert op te infomeren of het mogelijk is.

Dus er zijn genoeg mensen die er iets van proberen te maken

Kijk, bovenstaande reactie, (dat je je er niet meer mee gat bemoeien) daar kunnen we toch niks mee! Niemand die het initiatief toont om eens te informeren. Zo zal er nooit meer een limbo meeting 2 komen; althans, niet met zo'n grote groep

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:22

Joehoe als iedereen begint met pben daar naar toe die worden gek!!! Daarbij hbik daar al eens een mail naar gestuurd!! Het enige wat nu nog moet is. Weten wat we willen gaan doen, met hoeveel man we gaan!! En ja der moet dan gebeld worden!! Ik ga niet bellen als ik hun niets hoef te vragen!!! Wat is er dan niet duidelijk. Britt en ik hadden al in het begin naar hun gemaild voor de prijzen!!!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:25

Ik bel wel. Wat zal ik doen voor 20 man reserveren en dan met de kar of 2 buitenritten?? hoeveel met eigen paarde?? Is wel gemakkelijk om dat even aan te geven rond de 5 of zow?)

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:26

Weet je wat ik ga nu bellen of de 22ste nog uberhaupt vrij is!!! En of we de 2 alternatieven nog beide kunnen doen!!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:34

Nou ik heb gebeld het kan op de 22ste april. Het kon dan met huifkar en + 7 paarden en dan zou er moeten gewisseld worden. Ik ben alleen vergeten te vragen of eigen paarden mee mogen maar heb hun gezegt dat ik nog belde voor het aantal personen, maar dat dat misschien er wel 20 konden zijn!! Maar dat vraag ik dan nog wel!!

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 12:58

goedzo san, kan ik me vrij gaan vragen!

Suomi

Re: Limbo Meeting: De Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 13:56

Om er toch nog maar ff op terug te komen:

ja_nee schreef:
Whisperke schreef:
Eigenlijk wil ik nog wat zeggen. Ik vind niet dat we chantal en simone zomaar moeten zeggen dat ze mee gaan. Okeej harstikke leuke meisjes echt waar, zou ze heel graag nog een keer willen ontmoeten. maar ik vind niet dat andere hun moeten opgeven ze hebben lang genoeg de tijd gekregen om zich te laten wijzen op dit topic en zich ook aan te melden!!

Dit vind ik dus echt onzin
Ik heb ze op tijd opgegeven, en waarom zou ik iemand anders niet mogen opgeven?? Dat hebben andere ook gedaan. Ga er maar vanuit dat ze meegaan. Punt.

Helemaal mee eens! Rachelle was inderdaad niet de enige die anderen aanmeldde voor de meeting.

Gelukkig dat we nu iig weten dat de 22ste in principe kan. Zijn alleen maar weinig paarden die meegaan! Dan zouden er 2 x 7 = 14 mensen maar mee kunnen gaan! (tenminste wat het paardrijden betreft). Ik hoop dus maar dat de eigen paarden er nog bij komen, anders hebben we helemaal een probleem!

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:10

Maar niet iedereen wil en kan zijn paard afgeven. Ik mag mijn paard van mijn ouders echt niet aan iemand anders geven, mits het hier in de bak is. Stel er kukkelt eentje van mijn paard af....tja het blijft mijn verantwoordelijkheid

Ali heeft pas een keer meegedaan aan een buitenrit (2 april de tweede vanuit de club). Tja ik vind het een te groot risico om een vreemd iemand op mijn paard te laten terwijl hij nog onvoorspelbaar is.

En Chingyi kon haar paard niet afgeven, anke wist het niet zeker en Ymke mist goede ruiter. Dus denk dat we dan inderdaad een probleem hebben

Suomi

Re: Limbo Meeting: De Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:17

@Nathalie84: ik bedoel ook niet dat degenen met eigen paarden hun paard moeten afstaan (integendeel zelfs, ik zou ook geen vreemde op mijn paard laten rijden!)
Maar daarom bedoel ik wel dat als de eigen paarden bij die 7 paarden inbegrepen zitten we een probleem hebben!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:18

Dan rij ik toch lekker niet?
Hoeft voor mijn part niet hoor, dan ga ik wel met de huifkar mee.
Ik rij al vaak genoeg..
(2 keer per week)

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:22

Misshaffie: maar ik wil ook met jou kletsen

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:23

Dan doen we dat toch
Ik bedoel, erna hebben we toch tijd zat om te kletsen
Mocht het nodig zijn, bied ik me iig aan om op de huifkar te blijven gedurende de hele rit.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:30

Whisperke schreef:
Ik heb je de rede gestuurd. Als je naar de efteling gaat met een groep dan geef je die toch ook niet klakeloos op. Zijn ze groot en oud genoeg omdat zelf te kunnen. En als iedereen maar ligt uit te stellen en niet weten wat ze willen. Komen we geen steek verder. Ik lijk hier nu wel de boosdoeners van alles. Maar wel de enige die er wat voor doet dat we kunnen gaan!!! Prioriteiten moeten er gesteld worden!! En zo vaak is gezegt, kun je nu niet mee, wees maar niet bang er zal best een volgende keer komen!!!

Trouwens, San, hier wil ik even op reageren.
Jij bent níet de enige die er alles aan doet om de rit door te laten gaan.
Ik wil er deze keer gewoon een gezellige rit van maken!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Bovendien, er is niet eens democratisch beslist over de sluitingsdatum.
Jammer als er maar een beperkt aantal mensen mee zouden kunnen dan..
Er is nog een hele maand tijd!

Talleke150

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:50

Whisperke schreef:

Als je er problemen mee hebt dat Simone en ik door anderen zijn opgegeven kun jij ook gewoon thuis blijven want blijkbaar hebben anderen daar niet zo'n moeite mee.

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:59

Nou kom op geen ruzie maken! dat heeft toch werkelijke geen enkele nut! Er is al ruzie genoeg geweest, stuur elkaar dan gewoon een PB.

Oke we moeten eerst een gaan uitzoeken met hoeveel dat we precies zijn, wie met eigen paard komt en wie niet. Want als we met teveel zijn moeten we kijken hoe we dat gaan oplossen.

Ik weet niet wat het maximale aantal personen is wat mee kan zonder paard. Dat moeten we eerst uitzoeken!

Talleke150

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:38

Nathalie84 schreef:
Nou kom op geen ruzie maken! dat heeft toch werkelijke geen enkele nut! Er is al ruzie genoeg geweest, stuur elkaar dan gewoon een PB.

Oke we moeten eerst een gaan uitzoeken met hoeveel dat we precies zijn, wie met eigen paard komt en wie niet. Want als we met teveel zijn moeten we kijken hoe we dat gaan oplossen.

Ik weet niet wat het maximale aantal personen is wat mee kan zonder paard. Dat moeten we eerst uitzoeken!

Ik ga hier ook geen ruzie over maken ik vind het alleen kinderachtig dat men zich hier blijkbaar drukker maakt over het feit dat mensen via anderen zijn aangemeld dan dat we hier proberen een leuke dag te organiseren. Met dit soort gedrag streef je in mijn ogen het doel van het hebben van een leuke dag echt voorbij.