Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Whisperke schreef:Eigenlijk wil ik nog wat zeggen. Ik vind niet dat we chantal en simone zomaar moeten zeggen dat ze mee gaan. Okeej harstikke leuke meisjes echt waar, zou ze heel graag nog een keer willen ontmoeten. maar ik vind niet dat andere hun moeten opgeven ze hebben lang genoeg de tijd gekregen om zich te laten wijzen op dit topic en zich ook aan te melden!!
Whisperke schreef:Ik lijk hier nu wel de boosdoeners van alles. Maar wel de enige die er wat voor doet dat we kunnen gaan!!!
ja_nee schreef:Whisperke schreef:
Eigenlijk wil ik nog wat zeggen. Ik vind niet dat we chantal en simone zomaar moeten zeggen dat ze mee gaan. Okeej harstikke leuke meisjes echt waar, zou ze heel graag nog een keer willen ontmoeten. maar ik vind niet dat andere hun moeten opgeven ze hebben lang genoeg de tijd gekregen om zich te laten wijzen op dit topic en zich ook aan te melden!!
Dit vind ik dus echt onzin
Ik heb ze op tijd opgegeven, en waarom zou ik iemand anders niet mogen opgeven?? Dat hebben andere ook gedaan. Ga er maar vanuit dat ze meegaan. Punt.
Whisperke schreef:Ik heb je de rede gestuurd. Als je naar de efteling gaat met een groep dan geef je die toch ook niet klakeloos op. Zijn ze groot en oud genoeg omdat zelf te kunnen. En als iedereen maar ligt uit te stellen en niet weten wat ze willen. Komen we geen steek verder. Ik lijk hier nu wel de boosdoeners van alles. Maar wel de enige die er wat voor doet dat we kunnen gaan!!! Prioriteiten moeten er gesteld worden!! En zo vaak is gezegt, kun je nu niet mee, wees maar niet bang er zal best een volgende keer komen!!!
Whisperke schreef:Eigenlijk wil ik nog wat zeggen. Ik vind niet dat we chantal en simone zomaar moeten zeggen dat ze mee gaan. Okeej harstikke leuke meisjes echt waar, zou ze heel graag nog een keer willen ontmoeten. maar ik vind niet dat andere hun moeten opgeven ze hebben lang genoeg de tijd gekregen om zich te laten wijzen op dit topic en zich ook aan te melden!!
Nathalie84 schreef:Nou kom op geen ruzie maken! dat heeft toch werkelijke geen enkele nut! Er is al ruzie genoeg geweest, stuur elkaar dan gewoon een PB.
Oke we moeten eerst een gaan uitzoeken met hoeveel dat we precies zijn, wie met eigen paard komt en wie niet. Want als we met teveel zijn moeten we kijken hoe we dat gaan oplossen.
Ik weet niet wat het maximale aantal personen is wat mee kan zonder paard. Dat moeten we eerst uitzoeken!