Hahaha oke! Dat is goed ligt die camping dicht bij jou stal, heeft die camping ook een site? En hoe kom je aan tenten, heb jij die, ook voor 8 personen?
Volgens mij heeft die camping geen site, is hele kleine camping maar wel minuut lopen van de paarden vandaan. Alleen heb ik denk ik 2x een 2 persoonstent. Dus misschein iemand anders ook nog 2, 2 persoonstenten? Of 1x een 4 persoons?
hey Sabien, slapen we drie nachten bij boszicht? de eerste dag komen wij, de tweede dag komt de rest en gaan we die dagtocht maken, de derde dag rijden we toch verder naar de veluweranch?
Ja maar aan het eind slapen we toch ook weer bij Boszicht!
Ik ben van plan alles in een keer te betalen aan de overnachtingsplaatsen. Jullie horen nog van mij wanneer en hoeveel dat precies is p.p. Dat omdat ik anders zelf risco loop om, als iedereen af zou haken, het hele bedrag te moeten betalen!
De eerste dag is 14 augustus alleen voor een paar mensen begint de tocht 1 dag eerder op 13 augustus. Dat is omdat renske en ik te paard komen, en shannon komt van heel ver.
Camping Boszicht (kan nog iets veranderen omdat ik van hun nog geen nota ontvangen heb) Blokhut 4p. 30,- x 3 = 60 caravan 4p. 35,- x 1= 35 paarden 6,50 x 8 = 52,- x 2 = 104,- toeristenbelasting 0,90 p.p.p.n. 0,90 x 8 = 7,20 x 2 = 14,40 reserveringskosten 10,- 60 + 35 + 104 + 14,40 + 10 = 223,40 totaal: 223,40 : 8 = 28,- p.p.
Veluwe Ranch totaal: 800,- : 8 = 100,- p.p.
De Kleine Pol 2 x 8p. incl. ontbijt 355,50 8 paarden 160,- voer + hooi 45,30 toeristen belasting 12,80 btw 6% 7,25 totaal: 580,80 : 8 = 72,60 p.p.
Totaal p.p.: 28,- + 100,- + 72,60 = 200,60
(Hierbij komen nog de kosten voor bij de stal van renske.)
Ik ga morge even navragen wat kosten bij de Camping zijn, want dan komt die man hier ook mest ophalen. En voor de paarden zal het denk ik maar 10 euro voor een nachtje zijn. Maar die mensen zijn nu op vakantie dus kan ik nog niet vragen. Maar ik zal er vanuit gaan dat er rond 20 euro in totaal nog bij komt..
Oja Sabien hebben we nu bij Veluwe Ranch incl alles? Met bbq ook?
Sorry dat t een beetje stil was! Vakantie + ernsitge drukte op school beinvloeden mijn boktfrequentie nog al Ik wil nog steeds heel graag mee hoor! Lees dat ik niet mee kan rijden met Gentille, das jammer. Als ik een andere oplossing vind ga ik mee. Ben vanaf vrijdag weer een weekje op vakantie, dus dan is het nog weer even stil vanuit hier!
Eerst was het duurder hoor.... En vind het eerlijk gezegd helemaal niet echt duur als je bekijkt dat je er 10 dagen voor op vakantie bent met paard (wat natuurlijk extra kosten met zich mee brengt).
Maar goed ik heb een beetje het idee dat sommige het nu opeens een beetje laten afweten en het allemaal niet zo serieus nemen. Dat vind ik wel jammer wand ik heb nu dus geboekt en strak zit ik met de kosten! Ik wil daarom ook dat iedereen binnenkort het geld op mijn rekening stort zodat ik het over kan maken aan de overnachtingsplaatsen, dan heb ik meer zekerheid en julie zelf ook..... Hoop dat julie dit begrijpen....
En wil je niet meer mee laat dit dan gewoon weten dan kun ik nu eventueel nog annuleren!
Niet verkeerd begrijpen hoor, maar zolang ik niet weet of ik met werk mee kan ga ik niet toezeggen en zeker niet betalen. Heb ik altijd al gezegd, jammer dat dat blijkbaar niet duidelijk was.
Maar goed, zeggen dat het duur is wil niet zeggen dat je dus nie tmee gaat / wilt! Wil juist heel graag, maar ja werk dus he....
Enne zoals gezegd, dit is en blijft duur. Misschien dat jij wat ruimer bij kas zit Sabien, maar ik dus niet. En tsja heb vaker vakantie gehad en heus het kan goedkoper! Maar ja aan de andere kant, wat we nu hier met zijn allen gepland hebben is wel erg mooie route, hoop zo dat ik mee kan.
Nee sorry k had het ook niet tegen jou, jij hebt idd vanaf het begin af aan gezegt dat het niet zeker is of je mee kan en dat begrijp ik ook wel! En dat is ook niet zo'n probleem omdat we waarschijnlijk wel iemand anders vinden voor jou in de plaats maar als er meer afgaan zeggen dan word dat natuurlijk steeds moeilijker...... Maar jij moet ook begrijpen dat we natuurlijk niet eeuwig op jou kunnen blijven wachten!
Het is idd duur, maar het lijkt me wel erg mooi daar!! En ik wou altijd een keer trektocht maken met mijn pony.
Maar ik heb wel een vraag, heb je wel gasfornuis in de blokhutten?? Zo ja, dan is het probleem voor het avondeten opgelosd, dan kunnen we de kosten gaan delen als we in de winkeltje inkopen.
Ik kan bv. een zak aardappelen meenemen als we de trektocht gaan maken, lijkt me niet zo'n probleem als de bagage toch weggebracht wordt naar de slaapplaatsen.