Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Racekees schreef:volgende keer ben ik er weer bij als politie agent:P ben weer volledig genezen van me schade (6) en heb me gekwalificeerd afgelopen zondag met 4 gekneusde ribben
Maroush schreef:Ze bedoelde dat 2 mensen het minder gezellig vonden, dus vandaar dat ze 7 i.p.v. 9 zei.
Maar jij en renza moeten de volgende keer sowieso ook mee hoor en miss hebben libertylove en aiselover ook nog wel zin ...
Libertylove schreef:Maroush schreef:Ze bedoelde dat 2 mensen het minder gezellig vonden, dus vandaar dat ze 7 i.p.v. 9 zei.
Maar jij en renza moeten de volgende keer sowieso ook mee hoor en miss hebben libertylove en aiselover ook nog wel zin ...
Tuurlijk heb ik zin. Vond het ook erg jammer dat ik niet mee kon. Dus de volgende keer ga ik mee ...... als ik die dag niet iets anders te doen heb
calice schreef:Racekees schreef:volgende keer ben ik er weer bij als politie agent:P ben weer volledig genezen van me schade (6) en heb me gekwalificeerd afgelopen zondag met 4 gekneusde ribben
nou ok volgende maand weer met een groep meeten??
Tellie schreef:Of de maand ernaa.In de kerstvakantie
Tellie schreef:Oja,Nouja. Anders kunnen we wel een keer een nieuw topic openen. Is denk ik ook iets overzichtelijker
Racekees schreef:leuk die kervakantie maar er zijn menden die dat niet hebben :'( zoals ik...
Tellie schreef:Utrecht? Als jullie het goed vinden teminste
Of in een heel andere stad kan ook?