tja het is natuurlijk het leukste als iedereen mee kan. er gaan ook wat jongeren mee en ik kan me voorstellen dat hun ouders het misschien wat minder geslaagd vinden als hun kinderen tot half 12 in de stad hangen met een groepje mensen die ze alleen van internet kennen. lijkt me een logische reactie van ouders.
ook gaan er naar sommige plaatsen zo laat geen bussen meer, zoals bij mij. naar oosterwolde houdt geloof ik om 11 uur op? nou heb ik mn rijbewijs en is dat niet zo'n probleem, maar ik snap dat dat voor anderen wel een probleem kan zijn.
ook zijn er mensen die de dag erna weer lekker vroeg op school of werk moeten staan, en waardoor het misschien ook handiger is als we wat eerder gaan.
misschien draait er om die tijd idd wel een film eerder, maar ik ben bang dat het toch wel om half 5 of 5 uur blijft, en half 9.
misschien is het mogelijk om toch voor die tijd te gaan eten, misschien toch bij de pizzapit, waar het en tikje sneller gaat dat bij de pizzaria. hoewel... pizzaria is wel gezelliger.
misschien dat er iemand is die wat eerder in de stad is en vast de kaartjes op wil halen of reserveren.
misschien zijn er mensen die wat eerder weg kunnen van school
ik zet mensen aan tot spijbelen... of uit school direct door gaan naar de bios? er is vast wel een oplossing te vinden! ik vind persoonlijk dat we het het beste wat vroeger kunnen doen, zodat iedereen mee kan!
topsylover: perfecte vertaling! kan je niet een keer mee naar school als ik een presentatie moet doen? van de zenuwen gooi ik er dan wel eens wat grunnigse woordn door, en dan snappen ze het niet meer