Meeting Groningen, 22 Dec. Harry Potter 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:59

topsylover schreef:
zorro schreef:
haha ik proat ook gewoon met uut en thuus hur. moar wij hebbn hier weer n huel ander toaltje in zeum'heuzn. moar jim kenn'n mie vast wel verstoan denk'.moar is half neegn niet wat loat? want dan ben dr wel een poar pas hiel loat thuus, en dan ken misschain niet elkerain met noar de film, en dat zal wel een beetje jammer weedn. draait dr gien film een beetje eerder? vief uur ofzo?

Mag ik het vertalen voor de niet-Groningers?? ik snap het !!: D

ja je mag het vertalen misschien dat iemand er dan nog op reageert , want ik las al een reactie dat iemand, als we om half 9 pas de film nemen, dan niet mee kan en dat zou ik persoonlijk wel zonde vinden.

_Tiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:41

kimdepim schreef:
Chestnut schreef:
O, gezellig.
Moet je in Friesland eens Gronings praten, worden ze boos.

jah ??
ikke niet hoor
haha,, ik woon in friesland maar kan niet eens fries (wel verstaan )

In Friesland kocht ik zo een sjaal, zegt ze de prijs: Njogge viefenjogetig. Zoiets. Dus ik versta er niks van. Maar als je dan Gronings terug zou praten is het niet best, wat ik dus ook maar niet gedaan heb. Dan denken ze dat je Fries probeert te praten ofzo.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:09

haha,, tsjah

maar is nou al duidelijk hoe laat we naar de bios gaan??,,

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:59

haha ik proat ook gewoon met uut en thuus hur. moar wij hebbn hier weer n huel ander toaltje in zeum'heuzn. moar jim kenn'n mie vast wel verstoan denk'.moar is half neegn niet wat loat? want dan ben dr wel een poar pas hiel loat thuus, en dan ken misschain niet elkerain met noar de film, en dat zal wel een beetje jammer weedn. draait dr gien film een beetje eerder? vief uur ofzo?

vertaling:
haha ik praat ook gewoon met uit en thuis hoor. maar wij hebben hier weer een heel ander taatje in zevenhuizen. Maar ?jullie? kunnen mij vast wel verstaan denk ik. Maar is half negen niet wat laat? Want dan zijn er wel een paar heel laat thuis, en dan kan mischien niet iedereen naar de film, en dat zal wel een beetje jammer zijn. draait er geen film een beetje eerder? vijf uur ofzo?

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:01

Mja, om 5 uur zit je weer met dat eten. Daarvoor is te vroeg, daarna te laat. [En sommigen hebben ook tot 4 uur school toch? ]

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:01

Op donderdag moet ik tot half 4 naar school... Dan red ik 5 uur nooit.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:09

Mlies schreef:
Mja, om 5 uur zit je weer met dat eten. Daarvoor is te vroeg, daarna te laat. [En sommigen hebben ook tot 4 uur school toch? ]

tsjah dat is idd ook zo,,
ik ben om 2 uur vrij,, maar rijd met hilde mee dus tsjah haha

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:24

Mischien is er over 3 weken wel eentje om half 7 ofzo. Dan kunnen de meeste wel mee. Maar dat word het toch niet.

Flower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:26

Waarom gaan we dan niet eerst naar de bios en daarna eten?

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:26

ja da ken natuurlijk ook

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:59

Mijn maakt het niks uit.

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:15

Das ook wel een goed plan..

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:41

Vende schreef:

goed idee
maar hoelaat dan bios?
ik moet tot 4 uur naar school.. nog terugfietsen en dán nog naar priss spullen dumpen en dán nog naar grunn

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:47

Vende schreef:

Tis toch leuker als je elkaar eerst een beetje kent.
Vind ik dan.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:55

tja het is natuurlijk het leukste als iedereen mee kan. er gaan ook wat jongeren mee en ik kan me voorstellen dat hun ouders het misschien wat minder geslaagd vinden als hun kinderen tot half 12 in de stad hangen met een groepje mensen die ze alleen van internet kennen. lijkt me een logische reactie van ouders.

ook gaan er naar sommige plaatsen zo laat geen bussen meer, zoals bij mij. naar oosterwolde houdt geloof ik om 11 uur op? nou heb ik mn rijbewijs en is dat niet zo'n probleem, maar ik snap dat dat voor anderen wel een probleem kan zijn.

ook zijn er mensen die de dag erna weer lekker vroeg op school of werk moeten staan, en waardoor het misschien ook handiger is als we wat eerder gaan.

misschien draait er om die tijd idd wel een film eerder, maar ik ben bang dat het toch wel om half 5 of 5 uur blijft, en half 9.

misschien is het mogelijk om toch voor die tijd te gaan eten, misschien toch bij de pizzapit, waar het en tikje sneller gaat dat bij de pizzaria. hoewel... pizzaria is wel gezelliger.

misschien dat er iemand is die wat eerder in de stad is en vast de kaartjes op wil halen of reserveren.

misschien zijn er mensen die wat eerder weg kunnen van school ik zet mensen aan tot spijbelen... of uit school direct door gaan naar de bios? er is vast wel een oplossing te vinden! ik vind persoonlijk dat we het het beste wat vroeger kunnen doen, zodat iedereen mee kan!

topsylover: perfecte vertaling! kan je niet een keer mee naar school als ik een presentatie moet doen? van de zenuwen gooi ik er dan wel eens wat grunnigse woordn door, en dan snappen ze het niet meer

Brittol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:07

Ik ben om 14.10 uur vrij!! Lekker vroeg trrg

Brittol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:11

zorro schreef:
tja het is natuurlijk het leukste als iedereen mee kan. er gaan ook wat jongeren mee en ik kan me voorstellen dat hun ouders het misschien wat minder geslaagd vinden als hun kinderen tot half 12 in de stad hangen met een groepje mensen die ze alleen van internet kennen. lijkt me een logische reactie van ouders.

ook gaan er naar sommige plaatsen zo laat geen bussen meer, zoals bij mij. naar oosterwolde houdt geloof ik om 11 uur op? nou heb ik mn rijbewijs en is dat niet zo'n probleem, maar ik snap dat dat voor anderen wel een probleem kan zijn.

ook zijn er mensen die de dag erna weer lekker vroeg op school of werk moeten staan, en waardoor het misschien ook handiger is als we wat eerder gaan.

misschien draait er om die tijd idd wel een film eerder, maar ik ben bang dat het toch wel om half 5 of 5 uur blijft, en half 9.

misschien is het mogelijk om toch voor die tijd te gaan eten, misschien toch bij de pizzapit, waar het en tikje sneller gaat dat bij de pizzaria. hoewel... pizzaria is wel gezelliger.

misschien dat er iemand is die wat eerder in de stad is en vast de kaartjes op wil halen of reserveren.

misschien zijn er mensen die wat eerder weg kunnen van school ik zet mensen aan tot spijbelen... of uit school direct door gaan naar de bios? er is vast wel een oplossing te vinden! ik vind persoonlijk dat we het het beste wat vroeger kunnen doen, zodat iedereen mee kan!

topsylover: perfecte vertaling! kan je niet een keer mee naar school als ik een presentatie moet doen? van de zenuwen gooi ik er dan wel eens wat grunnigse woordn door, en dan snappen ze het niet meer

Ik kan best vroeg daar naar toe en kan best laat eindigen. De dag na de bokt meeting neem ik een dag vrij van school , Mag toch wel eens een xtje? Dus met mij en de tijd hoef je geen rekening te houden Ja het lijkt mij ook wel gezellig om na afloop even wat te gaan eten bij de pizzaria

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:26

T boeit mij allemaal niets .

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:26

Mij ook niet

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:37

zorro schreef:

Och ja, je geeft maar een gil

Britjuh schreef:
Ik kan best vroeg daar naar toe en kan best laat eindigen. De dag na de bokt meeting neem ik een dag vrij van school , Mag toch wel eens een xtje? Dus met mij en de tijd hoef je geen rekening te houden Ja het lijkt mij ook wel gezellig om na afloop even wat te gaan eten bij de pizzaria

Ik blijf ook thuis vrijdag dan denk ik hoor, gaan we samen ziek zijn

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:28

Ik ben die vrijdag al vrij

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:22

Ik niet, maar ik kan een beetje laat naar bed wel aan.

Daarna toch vakantie.

_Tiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:27

Tamar en ik zijn om half 4 vrij, dus wij blijven gewoon in de stad. Maar als we naar de film van half 9 zouden gaan dan ga ik alleen meer met eten. Hopelijk gaat de film nog op andere tijden draaien. Zoals ze nu draaien komt 10 over 5 of hoe laat ie maar ging me het beste uit.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:31

Het maakt mij ook niet zoveel uit, persoonlijk heb ik het liefste 10 over 5, maar later maakt me ook niet zoveel uit, want ik kan ook wel met de auto heen. ik kan de dag erna ook wel vrij nemen, maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen zo makkelijk ligt.

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:13

10 over 5 red ik dus echt niet..
maarokee.. k zie wel of k nog meega of niet..