Flevolander schreef:Jammer dat je zondag moet, anders hadden we een mini-meeting kunnen houden, ik start zaterdag in het L1
En? Heb je fijn gereden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chouchou schreef:@Laura1982 Ik keek ook even waar dat dan is, de straatnaam kende ik al van de winkel Brandhof die ook een ruitersportafdeling heeft, en heel dichtbij dusGenoeg stallingsmogelijkheden hier in de buurt zou ik zeggen! Mijn paard staat net aan de andere kant van Overberg, en er zijn nog meer stallen aan deze kant. Maar je zit natuurlijk ook zo in Veenendaal, volgens mij kan je makkelijk alle kanten op vanaf jouw nieuwe adres
Mandarijn schreef:Adamootje schreef:Hallo Bokkers uit Utrecht! Sommigen hier ken ik al, maar voor wie mij nog niet kent: Ik ben Felicity en ik woon in Nieuwegein. Ik ben vorig jaar begonnen meteen nieuwe studie en daarnaast werk ik vier dagen per week op een school in mijn woonplaats als docent Nederlands.
Och jee jij ook hier.![]()
Onali schreef:Kom een keer langs en ga door de omgeving rijden.
Zie je meteen wat er aan faciliteiten is, hoever naar het bos enz.
Teveel stallen in de omgeving om ze door te geven
Laura1982 schreef:Chouchou schreef:@Laura1982 Ik keek ook even waar dat dan is, de straatnaam kende ik al van de winkel Brandhof die ook een ruitersportafdeling heeft, en heel dichtbij dusGenoeg stallingsmogelijkheden hier in de buurt zou ik zeggen! Mijn paard staat net aan de andere kant van Overberg, en er zijn nog meer stallen aan deze kant. Maar je zit natuurlijk ook zo in Veenendaal, volgens mij kan je makkelijk alle kanten op vanaf jouw nieuwe adres
Ik heb gegoogeld maar is nog best lastig om iets te vinden wat in ons zoekplaatje past. Mocht je tips hebben hoor ik het graag heb die app gebruikt stalzoeker maar niet alle stallen staan daar op vermeld.
cissy schreef:Kayleigh__ schreef:Ik les bij manege Castellum. Zit in de Meern, vlakbij het AC-restaurant.
Les momenteel in de westernles en in de carrousselgroep.
Wie geeft daar westernles als ik vragen mag?
Edit: en hoe is het niveau?
Tinkermuts schreef:Gisteren heerlijk gereden in het Leersumse veld, daarna hapje gegeten bij de paardentram waar de paarden fijn even op stal mochten. We hadden heerlijk weer. [ [url=m/fsWkCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ge17sn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qwmpji.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7aeDFK.jpg]Afbeelding[/url] ]