Schone kooi, in bad, nageltjes geknipt en ingesmeerd met vaseline

Zo maar eens aan de studie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:@ Mandarijn: waar en voor wat heb je gesolliciteerd? Ik duim voor je dat het wat wordt!
@Linn: Jammer, wist niet dat dat niet mocht. Mag je tijdens scoren ook niet naar voren springen dan? Dat zie je toch wel vaak gebeuren? Is toch hetzelfde idee?
@Adamootje: Oh dat is echt vervelend haha! Wel fijn dat ie leuk was, Daniel Craig is ook een lekker ding!
Topic geopend!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1866306
igor001 schreef:Oeh Disneyland, dat is leuk Linn!
Het vliegen gisteren wad echt super tof! Het vliegtuigje was een Piper. We zijn over Zeeland gevlogen met de zeelandbrug en Neeltje Jans. Echt super leuk. Wel veel wind dus veel turbulentie en het vliegtuig dreef als het ware gewoon opzij door de windmaar het was zooo gaaf!!!
Cinnepin schreef:Zo mijn skinny cavia's hebben hun wellness weer gehad
Schone kooi, in bad, nageltjes geknipt en ingesmeerd met vaseline
Zo maar eens aan de studie
Captain schreef:Ff ego post.. Heeft iemand hier een metaaldetector? Ik ben mijn sleutelbos verloren bij de paarden in het hoge gras.. Al bijna een uur lopen zoeken, weet wel waar die ongeveer zou moeten liggen maar kan gewoon echt niet meer vinden..
_Linn_ schreef:Wij hebben net eindelijk weer onze basketbal wedstrijd gewonnen, was wel weer eens tijd!
Cinnepin schreef:En ik ga weer ff een hoofdstuk van 1 van mn thuis studies maken
Adamootje schreef:Ik heb zelfs twee baardagamen!En je kunt er zeker een band mee opbouwen. Ik zit geregeld met mijn baardjes op de bank, met een dekentje om ze warm te houden.
Het zijn dan wel geen knuffeldieren, maar ze houden wel van wat aandacht. En dat krijgen ze hier genoeg. We zijn echt gek op ze. Ze doen ze trouwens ook 1 x per week in bad.
Het zijn wat dat betreft wel onze babies. Ik heb trouwens ook negen vogelspinnen, maar die hanteer ik niet.
Mijn naam is Felicity trouwens.
Mandarijn schreef:Ik had vorige week een portfolioshoot met m'n hondje. Kreeg vandaag de foto's, vind ze zo leuk geworden
[ [url=m/I1xk5d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UYp86s.jpg]Afbeelding[/url] ]
BianCatjee schreef:Voor degene die ernaar vroegen, ik was vrijdag gebeten door een kat. Heb de hele avond bij de huisartsenpost gezetentetanus prik weer gehad en een antibiotica kuur mogen ophalen in Nieuwegein..
Het is flink dik geweest, wijsvinger niet kunnen bewegen, hele hand gevoelig en alles moeten doen met 1 hand. Niet echt een succes..
Morgenochtend de laatste antibiotica innemen en dan hoop ik dat het voorbij is!
Met mijn hand gaat het inmiddels een stuk beter, het is nog gevoelig op de plek van de beet zet maar kan mijn vingers allemaal weer gebruiken en weer dingen vast houden
_Linn_ schreef:Ik heb vandaag 3 dagen Disney geboekt met een vriendin!!Super veel zin in, we gaan van 14 t/m 16 dec. We gaan met de auto erheen, voor ons beide de eerste verre roadtrip haha. Heb er zo onwijs veel zin in, voel me net een klein kind haha. Alleen al de roadtrip vind ik echt leuk haha.
Cinnepin schreef:
Cinnepin schreef:Omdat skinny cavia's de zo geheten naakt cavia's zijn. Ik smeer ze bijna nooit in hoor, alleen als ze een droge huid hebben. Maar nu smeerde ik ze ff lekker in voor de fun ( ze hadden hier en daar een droog plekje ) waarbij de huis dus ook zachtjes gemasseerd wordt. Dus puur wellness. ;')
Mandarijn schreef:Thanks!
Kreeg vanmiddag nog een ander mailtje... Over een vacature in Spanje.
Op een stal met PRE paarden, heel gaaf.
Kom er alleen niet helemaal achter of het nu om een soort stage gaat of om een betaalde functie.
Wil al sinds ik klaar ben met m'n opleiding een periode naar het buitenland (indien haalbaar), maar zit me nu toch weer af te vragen of ik dat nou wel zou durven...
Mandarijn schreef:Thanks!
Kreeg vanmiddag nog een ander mailtje... Over een vacature in Spanje.
Op een stal met PRE paarden, heel gaaf.
Kom er alleen niet helemaal achter of het nu om een soort stage gaat of om een betaalde functie.
Wil al sinds ik klaar ben met m'n opleiding een periode naar het buitenland (indien haalbaar), maar zit me nu toch weer af te vragen of ik dat nou wel zou durven...