Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:21

Zo mijn skinny cavia's hebben hun wellness weer gehad :)
Schone kooi, in bad, nageltjes geknipt en ingesmeerd met vaseline :D

Zo maar eens aan de studie :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 16:06

Captain schreef:
@ Mandarijn: waar en voor wat heb je gesolliciteerd? Ik duim voor je dat het wat wordt! +:)+
@Linn: Jammer, wist niet dat dat niet mocht. Mag je tijdens scoren ook niet naar voren springen dan? Dat zie je toch wel vaak gebeuren? Is toch hetzelfde idee?
@Adamootje: Oh dat is echt vervelend haha! Wel fijn dat ie leuk was, Daniel Craig is ook een lekker ding! :o

Topic geopend! :):)
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1866306

Je mag een lay-up lopen als je de bal in je handen hebt maar dit zijn maar 2 passen, elke extra pas is dus lopen. Schijnbaar had ik toch al iets mijn voeten verschoven toen ik aan het vechten was om de bal dat het daarna lopen werd. Maar is soms erg lastig om te zien hoor dus vandaar dat er soms ook iets raar wordt gefloten e.d.
Ik heb je topic bekeken, erg leuke foto's zeg! Je zou niet zeggen dat het al een oudje is, hij ziet er nog heel fit uit!

igor001 schreef:
Oeh Disneyland, dat is leuk Linn!

Het vliegen gisteren wad echt super tof! Het vliegtuigje was een Piper. We zijn over Zeeland gevlogen met de zeelandbrug en Neeltje Jans. Echt super leuk. Wel veel wind dus veel turbulentie en het vliegtuig dreef als het ware gewoon opzij door de wind :') maar het was zooo gaaf!!! <3

Jaa leuk hea!! Heb er ook echt zo zin in!!
En wat leuk dat het vliegen zo leuk was! Een Piper zegt me niks, is dat een zweefvliegtuig?

Cinnepin schreef:
Zo mijn skinny cavia's hebben hun wellness weer gehad :)
Schone kooi, in bad, nageltjes geknipt en ingesmeerd met vaseline :D

Zo maar eens aan de studie :)

Ik vind het toch maar aparte gevallen die skinny dingen :p Zowel cavia's, ratten als katten....maar ze zijn soms wel schattig ja!
Ik zit ook aan de studie....jippie.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 16:18

Ben al weer klaar ;)

Ja veel mensen vinden ze apart, maar ik vind ze liever en slimmer en arroganter dan hun harige vriendjes ;)
Ik vind ze geweldig :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:29

Wat een leuke foto's van Menno, Captain. Ik vind zijn snorretje zo leuk. :D

Je moet je cavia's insmeren met vaseline, Cinnepin? Waar is dat goed voor?

Cool dat je hebt gevlogen, Igor! Turbulentie maakt vliegen toch altijd wel een beetje spannend...

Gelukkig gaat het al een stuk beter met je hand, bianCatjee.

Ik wilde wel naar de wc, maar er was niet echt een rustmoment in de film en ik wilde niks missen. De film was erg leuk. Daniel Craig speelde weer een goede Bond.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:34

Omdat skinny cavia's de zo geheten naakt cavia's zijn. Ik smeer ze bijna nooit in hoor, alleen als ze een droge huid hebben. Maar nu smeerde ik ze ff lekker in voor de fun ( ze hadden hier en daar een droog plekje ) waarbij de huis dus ook zachtjes gemasseerd wordt. Dus puur wellness. ;')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:13

Captain schreef:
Ff ego post.. Heeft iemand hier een metaaldetector? Ik ben mijn sleutelbos verloren bij de paarden in het hoge gras.. Al bijna een uur lopen zoeken, weet wel waar die ongeveer zou moeten liggen maar kan gewoon echt niet meer vinden.. :=

Oeps, dat is onhandig := Inmiddels wel gevonden gelukkig!
En gave foto's zeg! Echt stoer! Zal zo even reageren in je topic.

_Linn_ schreef:
Wij hebben net eindelijk weer onze basketbal wedstrijd gewonnen, was wel weer eens tijd!

Nog gefeliciteerd met de overwinning *\%/* *\%/* Jammer dat die tegen nummer 1 verloren is -O-
En fijn, weer een nieuw zadel :D

Cinnepin schreef:
En ik ga weer ff een hoofdstuk van 1 van mn thuis studies maken :)

Bevalt dat een beetje? zo'n thuisstudie? Interessante studies ook. Wil je er iets mee gaan doen?
Ik wil misschien na mijn opleiding ook nog iets doen, maar wil geen 4 jaar meer en ook niet steeds op en neer reizen :o

Adamootje schreef:
Ik heb zelfs twee baardagamen! :D En je kunt er zeker een band mee opbouwen. Ik zit geregeld met mijn baardjes op de bank, met een dekentje om ze warm te houden. :D Het zijn dan wel geen knuffeldieren, maar ze houden wel van wat aandacht. En dat krijgen ze hier genoeg. We zijn echt gek op ze. Ze doen ze trouwens ook 1 x per week in bad. :D Het zijn wat dat betreft wel onze babies. Ik heb trouwens ook negen vogelspinnen, maar die hanteer ik niet. :D Mijn naam is Felicity trouwens.

Baardagamen zijn cool! :j Die eten ook spinnen toch? Of was dat een ander dier dat erop lijkt?
Die vogelspinnen vind ik iets minder cool :') Naja, om te zien vind ik ze wel cool, zoals op je foto's, maar ze hoeven niet in mijn buurt te komen := Ik zal straks de soorten die je hebt eens googlen.

Mandarijn schreef:
Ik had vorige week een portfolioshoot met m'n hondje. Kreeg vandaag de foto's, vind ze zo leuk geworden <3
[ [url=m/I1xk5d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UYp86s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke foto's en hondje!
Eventueel heb ik een leuk paard die vast wel model wil staan voor je portfolio :o
Hij voldoet alleen niet aan je eisen voor een portfoliomodel _O-

BianCatjee schreef:
Voor degene die ernaar vroegen, ik was vrijdag gebeten door een kat. Heb de hele avond bij de huisartsenpost gezeten :( tetanus prik weer gehad en een antibiotica kuur mogen ophalen in Nieuwegein..
Het is flink dik geweest, wijsvinger niet kunnen bewegen, hele hand gevoelig en alles moeten doen met 1 hand. Niet echt een succes..
Morgenochtend de laatste antibiotica innemen en dan hoop ik dat het voorbij is!
Met mijn hand gaat het inmiddels een stuk beter, het is nog gevoelig op de plek van de beet zet maar kan mijn vingers allemaal weer gebruiken en weer dingen vast houden :)

Oh wat naar! :(:) Die prik lijkt me echt een hell. :x
Lees dat het inmiddels beter gaat, dus dat is fijn!

_Linn_ schreef:
Ik heb vandaag 3 dagen Disney geboekt met een vriendin!! :D Super veel zin in, we gaan van 14 t/m 16 dec. We gaan met de auto erheen, voor ons beide de eerste verre roadtrip haha. Heb er zo onwijs veel zin in, voel me net een klein kind haha. Alleen al de roadtrip vind ik echt leuk haha.

Jaloers! Ik wil ook graag naar Disney. Ben er nog nooit geweest -O-

Cinnepin schreef:
vanmiddag

[ Afbeelding ]

Ooh lekker op buitenrit! Ik wil ook weer!

Cinnepin schreef:
Omdat skinny cavia's de zo geheten naakt cavia's zijn. Ik smeer ze bijna nooit in hoor, alleen als ze een droge huid hebben. Maar nu smeerde ik ze ff lekker in voor de fun ( ze hadden hier en daar een droog plekje ) waarbij de huis dus ook zachtjes gemasseerd wordt. Dus puur wellness. ;')

Bijzondere cavia's. Had er nog nooit van gehoord. Heb je een foto van ze?

Welkom aan diegene die zich hebben gemeld :wave:

Topic van mijn kleine held <3
[EJL-ITP] Een jaar lang Detroit

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:28

@ Detroit, of ik iets met studies wil doen weet ik nog niet, mocht het wel zo zijn heb ik iig de kennis in huis
Mij bevalt dat wel thuis studie. Lekker doen wanneer je er zin in hebt enzo. :j

mijn skinny's

Afbeelding

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:15

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:29

Cinnepin wat een prachtige hond heb jij! Die ogen! <3
Die cavia's ook, ik wist helemaal niet dat dat bestond. Kende wel naaktkatten, maar nog nooit gehoord van naakte cavia's. :+

Succes met je andere sollicitatiegesprek Claudia!

Wat een prachtige foto Hannah!

Ik ben jaloers op je Linda, ik wil ook naar de Efteling. Een reisje naar Disney zou ik overigens ook geen nee tegen zeggen. :D

Geen pauze in een film van 3 uur? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt Felicity. Wel mooi dat hij leuk was, ik wil er ook nog heen binnenkort. Eerst alleen even een moment vinden dat zowel ik, paps als mijn zusje kunnen want we gaan altijd met z'n drieën naar James Bond films haha.

Ik was tot gisteravond in de veronderstelling dat ik vandaag om 9 uur college had, maar ik bleek opeens vandaag nog vrij te zijn. Ik weet niet of ze het rooster hebben aangepast of dat ik iets te enthousiast was met de colleges in mijn agenda zetten, maar iig is er ergens iets misgegaan. :+

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:46

Dank jullie wel ;)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:06

Lian, hier bij de Pathe is bij geen enkele film pauze. Dus ook bij die van 3 uur niet, is een lange zit dan inderdaad. :')

Hihi wat een grappig beestje, die cavia. :D

Vanmorgen m'n andere sollicitatiegesprek gehad, morgenmiddag bellen ze als het goed is. Dus weer even afwachten. :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:31

Succes mandarijn!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:33

Thanks!
Kreeg vanmiddag nog een ander mailtje... Over een vacature in Spanje.
Op een stal met PRE paarden, heel gaaf.
Kom er alleen niet helemaal achter of het nu om een soort stage gaat of om een betaalde functie.

Wil al sinds ik klaar ben met m'n opleiding een periode naar het buitenland (indien haalbaar), maar zit me nu toch weer af te vragen of ik dat nou wel zou durven... :+

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:34

Klinkt er leuk!! Voor mij zou zoiets niets zijn....ik ben een huilebalk hoor met mn heimwee :Y)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:57

Wat een coole beestjes Cinnepin!
Spannend Claudia! Lijkt me heel spannend, maar ook héél gaaf!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:07

Mandarijn schreef:
Thanks!
Kom er alleen niet helemaal achter of het nu om een soort stage gaat of om een betaalde functie.

Wil al sinds ik klaar ben met m'n opleiding een periode naar het buitenland (indien haalbaar), maar zit me nu toch weer af te vragen of ik dat nou wel zou durven... :+

Als je de kans krijgt om naar het buitenland te gaan zeker doen! Ik heb daar toen geen moment spijt van gehad (nu ben ik geen heimwee type dus dat scheelt, weet niet of je daar last van hebt)
Maar werken in het buitenland staat altijd goed op je cv, zo ben ik aan al mijn banen gekomen toen ik weer terug was in NL :=

Grappige cavia Cinnepin! Wist helemaal niet dat ze die ook in ehh naaktvorm hadden :D

Leuk topic Captain heb je van je paard. leuke foto's.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:09

Mandarijn schreef:
Thanks!

Doen! Je bent desnoods zo weer thuis als het moet! Maar geloof me, een ervaring in het buitenland kan zo ontiegelijk gaaf zijn!
Ben zelf 3 maanden in Amerika geweest op een westernstal :j

Wat een leuk ding, Cinnepin <3 Wist ook niet dat die in naakt-vorm bestonden :))

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:46

Dank jullie! Een aantal jaren geleden was ik zelfs fokker van de skinny cavia :)
Nu heb ik nog 2 mannen :)
Ze zijn er ook nog niet heel veel hoor, maar je ziet ze nu wel vaker dan toen ik begon met fokken. Dat was geloof ik 2009!
Was toen ook de enige in deze omgeving, voor zover ik weet.
Mensen kwamen dan ook van ver om skinny's te kopen.
En ik reed dan ook best ver om aan nieuwe skinny's te komen :)

Ze zijn gemiddeld wel wat prijziger dan de gewone cavia :)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:09

Sorry voor het uitblijven in reacties van mijn kant. Ik zit er een beetje door heen :)
afgelopen periode is een drama voor me geweest met veel gezeik en tegenslagen.. ik was weer redelijk aan het opkrabbelen. maar val nu weer een beetje in mijn dip.. Onwijs veel gezeik met mn ex en de gevoelens die daar bij horen killen me.. weet niet zo heel goed hoe door te moeten :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:45

Och liiszle dat is niet fijn :n
Als je dan even geen zin hebt om hier te reageren snappen we best hoor :j

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:58

Naar het buitenland gaan? Zeker doen als je de kans krijgt. Leek mij ook altijd heel gaaf. Echter toen om de kans kreeg, kon ik het niet meer omdat ik naar vriend niet kan missen :') denk dat het een super mooie en leerzame ervaring is.

Ach Liiszle, dat klinkt absoluut niet fijn. Virtuele knuffel :(:)

Ik zit op mn roze wolk. Sinds kort rijdt ik colenda bitloos. Het gaat soms met ups en downs, maar vandaag deed ze het echt weer fantastisch :+:

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:00

Leuk dat je bitloos rijdt!
Ik rijd al jaren bitloos :)

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:40

Ik kwam maar niet verder met colenda. Niet nageeflijk te rijden. Heel af en toe lukte het, maar meestal niet. Op een gegeven moment levert dat frustraties op die je weer via de teugels over brengt (je blijft uiteindelijk maar vragen aan met het bit, terwijl dat helemaal niet het gewenste resultaat oplevert). Dat is niet eerlijk tegenover haar. Toen op aanraden van een stal genoot bitloos geprobeerd. Ik vond het een slecht plan, want mijn paard is nogal pittig. Toch geprobeerd want ach, het rijden in de bak lukte toch al niet. Ik was dat bitloze ding na 10 minuten al zat, en na 50 minuten hulpeloos op haar rug te hebben gezeten, ben ik flink boos geworden (qua spraak, dus niet hardhandig!) En floep, madam in de krul en licht in de hand. Waarschijnlijk voelde ze zich gewoon vrij zonder bit, en was ze zo vrolijk dat ze haar ruiter vergat :Y) Dat is nu twee maanden terug en het bevalt nog steeds goed. Het lukt ons nog steeds niet altijd, maar wel steeds vaker. Ik volg ook een opleiding tot paarden sport masseur en merk dat de massages Colenda ook erg goed doen. Het zal een samenspel zijn van zowel bitloos als massage. Merk dat die twee dingen echt samenhangen. In het bos en met springen rijden we wel met bit. Springen ga ik misschien in de toekomst ook wel bitloos proberen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:45

Fijn dat het zoveel beter gaat bitloos! :)

Liiszle :(:) Als je ergens over wil praten, PB'en mag altijd...!

Heb niks meer gehoord... Van zowel sollicitaties als dat in het buitenland niet.
Hoewel ik wel een mailtje kreeg over een vacature in Duitsland... Springstal. Ook wel gaaf.
En maar 2,5 uur rijden van huis. Ik en m'n heimwee. :=

Ik heb vanmorgen m'n Shet geschoren. :D
Voor het eerst ook z'n hoofd en benen... Normaal liet ik 'm z'n Uggs houden. :')

Afbeelding

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:46

:wave: door omstandigheden eventjes niet op bokt geweest maar kan hopelijk nu weer aanwezig zijn :j

Mocht iemand nog een fijne betaalbare all in stal weten rondom Veenendaal?