Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:26

xx_Lyzet schreef:
Oh, ik kan niet tegen commentaar?
Sorry hoor, maar alles behalve dat.
Als ik iets probeer uit te leggen wat door sommige niet gelezen wordt,
en zelf al dingen gaan denken.

Misschien kan je je zelf dan eens afvragen waarom je het zelf dan niet organiseert?
Ik ben namelijk niet de enigste die zicht op bepaalde dingen irriteert.

Niet tegen commentaar kunnen of ergens op irriteren zijn twee verschillende dingen.
En als jullie denken dat ik geen plan B heb, prima.

Ik ga veder met het schema! :)

Dit bedoel ik dus, ik schrijf iets wat geld voor iedereen en je voelt je direct persoonlijk aangevallen, ik snap prima dat het niet makkelijk is om iets te organiseren en alles te regelen. Zou niet graag met je willen ruilen maar ik denk wel dat de manier van communiceren met elkaar wel anders kan dat houdt de sfeer wat gezelliger :D

Denk dat dit juist het nadeel is van een topic, iedereen leest iets op een bepaalde manier en dat kan het verschil maken in iets op een positieve of negatieve manier zien.

Ik heb nog nergens commentaar gegeven op de manier van organiseren.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 21:28

Nina1999 schreef:
Ja lyzet, zo kom je echt over vind ik.

Je plannen? Ik persoonlijk zou het zoals ik dus al eerder aangaf heel fijn vinden om die allemaal onder elkaar te zien in een soort contractvorm voordat het geld overgemaakt wordt.

Ja, en jij denkt dat dit niet gaat gebeuren?
Ik ben nu bezig met de schema, en daarbij wás ik al van plan er alles bij te zetten zodat het 1 bestand wordt, en overzichterlijk wordt. Dus persoonlijk zou ik zeggen, wacht even af! Maar dat ben ik!

En nee dit ging ik niet doen als pas het geld over gemaakt is.
Aan hand van die betalingen, eventuele voor 1 april afzeggingen, ga ik een definitieve lijst maken, zoals eerder al aangegeven in het topic! ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:28

Als jij het zo wil, prima Lyzet. Wij zijn straks niet degene met een berg gezeik over geld achteraf. Ik zou je potje onvoorziene uitgaven maar gaan spekken als ik jou was. Alhoewel.. Onvoorzien...

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:35

Nies_ schreef:
Als jij het zo wil, prima Lyzet. Wij zijn straks niet degene met een berg gezeik over geld achteraf. Ik zou je potje onvoorziene uitgaven maar gaan spekken als ik jou was. Alhoewel.. Onvoorzien...

Waarom? Volgens mij is het duidelijk dat als er geen vervanging is en je niet kunt je dan gewoon moet betalen, Natascha hoeft dus helemaal niks van een ander te betalen..

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:36

Wij kunnen toch niet ruiken wat je van plan
bent?! Zeg toch ook niet dat ik het nu wil? Ik zeg dat ik dat graag wil voor het betaald moet worden, that's it.

Vind je echt niet verstandig bezig wat betreft de financieen.

Nina1999

Re: Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:37

Moniek, ze heeft beloofd dat je als je met geldige reden komt je je geld terug krijgt...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:39

Jeetje Moniek, jij kunt toch zeker wel bedenken dat ook met goede reden het kan gebeuren dat er een plaats leeg blijft. Dat is toch geen abracadabra?

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:41

Nies_ schreef:
Jeetje Moniek, jij kunt toch zeker wel bedenken dat ook met goede reden het kan gebeuren dat er een plaats leeg blijft. Dat is toch geen abracadabra?

Ja, dus dan ben je gewoon je geld kwijt. It's so simple..

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:41

Nina1999 schreef:
Moniek, ze heeft beloofd dat je als je met geldige reden komt je je geld terug krijgt...

Als er vervanging is idd..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 21:42

Bamsy; Moet jij anders voor de kosten opdragen, wanneer jou "groepsgenoot", om het zo maar even te zeggen, niet op komt dagen? Ik begrijp volkomen wat je bedoeld hoor daar niet van. Maar het is en blijft het zelfde..

En stel jullie hebben voor 1 april betaald, alsnog komt die ander niet opdagen, dan is het de schuld van degene waardoor jij dan niet met die kosten op gescheept zit. In mijn ogen tenminste hoor?

Tuurlijk ik ben ook maar een mens, probeer ook zo goed mogelijk mijn best te doen hierin!
Neem het idee/organiseren op me. En ja, natuurlijk kan ik wel tegen kritiek, commentaar.

Maar waar mij het om gaat, het is nu februari, je hebt nu nog 2 maanden opzich.
Dus vooruit spellen kun je niet qua ziek/ kreupele paard. Nouja, ziek of met een blessure inderdaad misschien nog wel. Met vervoer ook niet.
Want stel als iemand nu al geen vervoer heeft, is er nog ruim 2 maanden te tijd om ander vervoer te regelen snap je?

Maar als iemand al gaat concluderen met wat als.... Dit weet niemand van te voren, de persoon zelf niet, jij niet, ik niet, niemand niet!
Dit kan ook onderweg gebeuren inderdaad. Nou dan ben ik bereid als we op een oneven-aantal uitkomen of de clinic voorbij te laten gaan, wat ik persoonlijk jammer zal vinden.

Kijken of het schema nog aangepast kan worden, en mezelf of iemand anders die dat zou willen prive willen rijden. En als iemand bijvoorbeeld jij zegt, van Nou, luister die is afgevallen waardoor wij nu met een onevenaantal zijn gekomen. En ik ken iemand die mee wilt doen of iets in die zin, dan is dat in overleg meer dan welkom!
En niet dat dit zonder overleg iemand voor onze neus staan die we niet kennen, in de zin van degene die zich hebben opgegeven.

Snap je wat ik bedoel?
Zo niet, dan zijn vragen altijd via pb welkom! :)
En nogmaals, ik sta echt helemaal 100% open voor tips e.d wat ik al vaker ook in het topic aan gaf.
En ik heb al veel tips gekregen van andere bokkers uit dit topic die het me zo goed mogelijk proberen te laten doen. :oo

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:43

Kunnen we niet gewoon even de pb afwachten met daarin de informatie over hoe ze het in gedachten heeft ipv hier een hele discussie te voeren. Na de pb kun je alsnog beslissen of je het er mee eens bent of niet.

En daarbij een beetje vertrouwen in de medemens dat je je geld terug krijgt bij een geldige reden is ook niet verkeerd.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 21:48

Mooi voorbeeldje misschien:
Nina had met Maartje (ikke20), onderling al geregeld dat ze samen wilde rijden.
Waar ik overigens nog niet van op de hoogte was. Prima hoor, daar niet van. Maar niet logisch. Want stel als Maartje niet zou komen opdagen én niet betaald, zou het dan fair tegen Nina zijn om haar dan het dubbele te laten betalen?
Want nu heeft Maartje zich allang afgemeld, waardoor ik er nu rekening mee kan houden.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:50

bamsy schreef:
Ik vind het ook logisch dat als je laat afmeld je je geld kwijt bent (tenzij er iemand anders voor in de plek komt!!) zo ben ik het ook gewend op wedstrijden, is inderdaad een beetje het risico van jezelf opgeven voor een evenement.

xx_Lyzet schreef:
Bamsy; Moet jij anders voor de kosten opdragen, wanneer jou "groepsgenoot", om het zo maar even te zeggen, niet op komt dagen? Ik begrijp volkomen wat je bedoeld hoor daar niet van. Maar het is en blijft het zelfde..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:55

Dat het nog twee maanden duurt maakt niets uit. Dit zijn gewoon dingen die gebeuren en vaak ook. Dat weet men uit ervaring. Jij mist die ervaring duidelijk dus proberen mensen dit duidelijk te maken.

Anyway, als er gezeik komt doordat er niet goed nagedacht is, is het in ieder geval niet mijn gezeik dus doe er mee wat je wil.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:01

Ik heb vaker iets georganiseerd wat tot nu toe vaak goed gegaan is.
Tuurlijk wilt dat niet zeggen dat dat nu ook gaat. Maar dan is het altijd een les voor de volgende keer toch?
En ik begrijp heel goed wat je me duidelijk wilt maken, accepteer en respecteer ik ook van je. Dat is het probleem niet. Echt niet! :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:04

Even buiten dit om..
Zou 9.30 of 10.00 uur een mooie tijd zijn om te beginnen? :D

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:16

Denk dat 10 uur wel een mooie tijd is om te starten. heeft degene die smorgens beginnen ook voldoende tijd om het paard netjes te maken

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:26

Sjonge jonge.. wat een gezelligheid hier.. en om eerlijk te zijn ben ik er klaar mee.. :r
Natas.. sorry.. ik meld me af.. heb gewoon zo géén zin in dit prutsmuts..
Ik waardeer je bedoelingen, daar ligt het niet aan..!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:27

Ja precies, hier dacht ik dus zelf ook al aan!
Denk ook niet dat we ál te laat of later moeten beginnen, zodat het voor de andere ook niet allemaal te laat gaat worden.
Top!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 11:02

Afbeelding
Afbeelding

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:11

Huh? Ik wilde gaag smiddags rijden, en ben als aller eerste??

Verder kost het als je een half uur rijdt toch maar 2,50 aan bakhuur voor de binnenbak?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 12:15

De meeste wilden smiddags rijden, dus ik heb daar ook naar gekeken.
Het was gewoon even puzzelen, en iedereen naar hun wensen voldoen!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 12:15

Citaat:
RESERVELIJST:
Nesyd-Ursula
Barbara zonder bokt (nesyd)
Lexion
Tandlozemum

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:18

Ik kan zo vroeg echt niet hoor...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:20

Ik wil gerust als eerste maar ik wil geen 30 minuten en het staat nu netjes qua niveau