Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt)
Gewicht ongeveer 70 á 75 kg en heb lange benen met mijn 180cm lengte
Shirley: klein rustig paardje. Pip? Ik ben zelf 1.58 en 52 kilo.
Lianne: Klein paardje, pittig mag maar wel braaf, voorkeur quarter/paint. (Ben 1.60 en weeg 56 kg)
Anne: groot stevig paard, liefst een die goed voorwaarts is maar wel braaf. Pittig mag en als t er een is die eens n bok geeft is dat ook niet erg maar geen hele gekke dingen. Ben 1.73 en weeg rond de 100 (moet thuis nog even exact wegen)
Mariska:Pittig of rustig paardje maakt mij niet zo veel uit, alleen een muilezel trekt me niet zo maar als die overblijft rij ik daar wel op mee. Maar ik zou anders heel graag een keer op Breezer willen(ik kijk nu heeel lief naar Marlon
)
MarlonNaldo: Als ik dan toch een voorkeur kan aangeven. Geen muilezel, fjord, Twitter of ander gek bokkend paard. Breezer blijft mn voorkeur maar ik zou ook heel graag een keer op Billy willen. Als het maar een beetje voorwaarts is.
Citaat:Bedankt voor je berichtje en de informatie.
Ik heb nu 9 personen genoteerd staan voor de rit.
We zullen ons best doen om rekening te houden met voorkeuren, maar zullen in overleg met alle aanwezige ruiters de paarden verdelen.
We gaan ervan uit dat alle ruiters de galop in een hoog tempo goed aankunnen, omdat de ruiters hebben ingeschreven voor een gevorderde rit.
Nog even de bijzonderheden op een rijtje:
• Het is fijn als jullie die dag omstreeks 13:30 aanwezig zouden kunnen zijn;
• De rit duurt 2,5 uur, de kortingsprijs van de rit is 45,00 euro per persoon;
• Betalen van de rit mag na afloop ervan en kan bij ons alleen contant (bij voorkeur gepast);
• Tijdens de rit is het dragen van een cap verplicht. Eventueel hebben we caps te leen;
• Wij hanteren een gewichtslimiet van 100 kilogram;
• Jullie kunnen je die dag melden in de kantine van onze ranch;
• De genoemde tijden zijn richttijden, houd er rekening dat e.e.a. kan uitlopen.
Zou je deze informatie nog kunnen doorsturen naar de ruiters die nog niet eerder bij ons zijn komen rijden?
Bij voorbaat hartelijk dank en een fijne dag.
Tot morgen!
Groetjes, Chantal