Houten is voor mij 1,5 uur dus is te doen, zit er even mee dat ik waarschijnlijk moet werken dus daar moet ik nog even naar kijken en overleggen met ML.
Maar als ik ga kunnen jullie dan wel met mij meerijden vanaf Zwolle, Sanne
Tijdstip maakt voor mij niet uit, weet niet hoe dat voor de rest is?
Denk zelf dat ik dan rond een uur of 10 doorrijd, omdat ze tussen half 10 en 10 uur gaat slapen. Dus ben ik er wel al wat eerder. Tenzij ze over 1,5 maand ineens een compleet ander ritme zou hebben.
wyoming
Geplaatst: 22-09-15 12:10
Ja ik zat zelf ook aan de middag te denken, rond 13.00 uur.
ballorig houten 15 november:
Wyoming
(Als iedereen die wil even het lijstje aanvult)
Arzil
Geplaatst: 22-09-15 12:32
wyoming schreef:
Ja ik zat zelf ook aan de middag te denken, rond 13.00 uur.
Ja, zou kunnen Relien! Zit alleen te twijfelen of ik vriendlief meeneem in geval van 'calamiteiten' (Lees: een krijsend kind dat niet stopt die gesust moet worden )
Wil mezelf ovb ook wel opgeven. Zit inmiddels al over de helft van de zwangerschap en heb helaas bekkeninstabilliteit. Het is voor mij anderhalfuur rijden, daar zijn en anderhalfuur terug dus het ligt er voor mij een beetje aan hoe mijn dag is. Ik hoop dat jullie dat begrijpen
Wyoming Stacey Sann_ bingelding Kimm1990
Relien
Geplaatst: 22-09-15 21:46
Wyoming Stacey Sann_ bingelding Kimm1990 Relien
conejo
Geplaatst: 22-09-15 23:05
Wyoming Stacey Sann_ bingelding Kimm1990 Relien Conejo (afhankelijk tot hoe laat jullie blijven)
Wyoming Stacey Sann_ bingelding Kimm1990 Relien Conejo (afhankelijk tot hoe laat jullie blijve Bon charmeur als iemand mee wil rijden. Ik vertrek vanuit Annen drenthe
Nathalie die van mij ook. Maar ga proberen haar eerder er in te leggen. En heb ook wel eens een keer een dag het middag slaapje over geslagen met een uitstapje. En dan viel ze op de terug weg in slaap. Half uur 45 min slaap en dan red ze het Tot der avond slaap.