Volgens mij niet... Ik rijd van Hengelo - Deventer - Apeldoorn - Amersfoort - Utrecht en dan Nieuwegein uit m'n hoofd.. Ik woon ook in zo'n verrekte uithoek
Je laadt je chipknip op, loopt het perron van de tram op en scant je kaart bij een paaltje. Als je uitstapt, loop je het perron af en scant de kaart dan weer bij een paaltje.
That's it!
Goffer... zit ik nou weer in het verkeerde topic te antwoorden?
Je kan de ov chip ook bij een postkantoor halen mies. Of miss primera... Ff kijken op www.ns.nl??
Yonker
Geplaatst: 09-01-14 23:33
Je kan het bij elke automaat halen... Die zitten gewoon standaard in die automaten Waar je dus ook je papieren kaartje kan kopen. Kost 7,50 een kaart. Ik zou gewoon een treinkaartje kopen op papier en voor de tram enkelje ovchipkaart gebruiken. Want anders blijf je met onnodig veel tegoed op je OV-chipkaart zitten.
Knap dat je t snapt! Ik vind t allemaal erg verwarrend geregeld, ben blij met autootje. Je zit een tikkie uit de route sani... Kan je niet naar een van de meiden Aan jouw kant van t land daarvandaan meerijden en eventueel slapen? Of ga ik nu rare dingen zeggen?