Ladybird schreef:Quera, wacht jij op je rooster of vraag je vrij?
Ik moet even kijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lemanthia schreef:ik niet. en mijn overstap station ook niet. dus hoop dat het allemaal goed komt.
als jullie die dag een paniek bericht zien op fb. weet je dat de overstap niet gelukt ia
Ladybird schreef:Lemanthia, het komt vast alelmaal goed!
AfricanLady, ja duh, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik de weg op Amersfoort ook ken. hoe de sporen lopen enzo. Utrecht is namelijk enorm huge! terwijl Amersfoort wel fijn station heeft.
Erwin89 schreef:lemanthia schreef:ik niet. en mijn overstap station ook niet. dus hoop dat het allemaal goed komt.
als jullie die dag een paniek bericht zien op fb. weet je dat de overstap niet gelukt ia
schrijf van te voren de reis op papier en neem dat papiertje mee. waar je moet overstappen en welk spoor. dat doe ik ook altijd en werkt perfect
Erwin89 schreef:lemanthia schreef:ik niet. en mijn overstap station ook niet. dus hoop dat het allemaal goed komt.
schrijf van te voren de reis op papier en neem dat papiertje mee. waar je moet overstappen en welk spoor. dat doe ik ook altijd en werkt perfect