Haha onze auto is tjokvol, alleen kan je volgens mij niet bij de speeltuin parkeren. Dus zal wel af en toe heen en weer pendelen worden Wij gaan even de paardjes doen en dandoor. Stat 13.00 bij de ingang Tot straks!
Het was helemaal super!! GEzellig staan kletsen, spullen uitgewisseld en veel knappe beebs en mooie doeken gespot.
Tara vond de speeltuin ook het einde, arme smurf was wel hard gevallen en zonder slaapje op een gegeven moment moe. Dus lekker in de auto naar huis en thuis was ze alweer zo bijgekomen dat we nog snel even de babydump in gedoken zijn voor wat klein spul.
Mijn kleertjes zitten al lekker in de was, thanks Suze en Cin
ja das waar, maar ik had nu een strak shirt aan. In mijn werkshirt (ruime polo) viel het minder op Ik heb er echt van genoten, had best langer willen blijven maar voor Tara was het echt genoeg geweest. Viel me erg mee hoe ik het volgehouden heb, heb niet eens veel gezeten ook.
Scheelt dan toch wel als je verlof hebt Was echt leuk al die verschillende boktbeebs. Zouden eigenlijk alle beebs een keer op een kleed moeten parkeren en dan foto maken voor zover dat veilig gaat met de verschillende leeftijden.
*ziet Aron al zitten met alle spenen, gna gna gna*
__Marije__
Geplaatst: 02-09-13 10:49
Hahahaha heb je dat niet gezien Yuri? Echt zonder enige twijfel pakte hij de speen bij Vince af en stopte hem meteen in eigen mond en dat een paar keer achter elkaar En toen wilde hij hem lief weer teruggeven - tenminste, zo leek het - en vlak voordat Vince hem kon pakken stopte hij hem weer snel in zijn mond
Zo eindelijk alle dozen en tassen uitgezocht! Dames bedankt voor alle sponsering! Nu moet alles wel doorgaan natuurlijk Maar ik heb er echt alle vertrouwen in. Ik heb alleen wat problemen met mijn nieuwe personeelslid. Nog een (hele) jonge meid en ze snapt het niet helemaal. Namelijk alles wat is opgevouwen moet weer in de dozen, maar mevrouw jat alles eruit en stopt het in de wasmand. Al 3x uitgelegd dat het niet voor haar is, maar voor de winkel. Iemand tips?
Ze is nu trouwens kleerhangers aan het uitzoeken. Maar daar maakt ze ook al een potje van Personeel van tegenwoordig