Ik kan trouwens zo gauw niet meer terugvinden wat het kost. Wat was het ook alweer? Komt wel goed hoor, maar dan weet ik wat ik mee moet nemen.
ElSea
Geplaatst: 21-05-13 19:59
Dinniej schreef:
Ik kan trouwens zo gauw niet meer terugvinden wat het kost. Wat was het ook alweer? Komt wel goed hoor, maar dan weet ik wat ik mee moet nemen.
20 euro, ik heb een twee uurs rit geboekt. Maar dat was een jaartje geleden, en hun site is nu uit de lucht, dus ik zou wel iets ruimer meenemen. Ook als we verdwalen en bijvoorbeeld iets later terugkomen kan het zijn dat je iets bij moet betalen (denk het niet hoor) en dan is het toch banketstaaf om daar met te weinig geld te staan
Haha ik dacht het te weten.. Maar de vorige keer waren we de weg kwijt.. Toen moest ik nog met Mona de weg vragen.. Maar die man was bang voor paarden haha
oliebol, ik moet op mijn werk ineens een weekenddienst doen. Als alles goed gaat kan ik half 12 precies halen, maar dan ben ik dus te laat.. Misschien kan één van jullie m'n paard opzadelen? Maar misschien is het ook beter om af te zeggen, hoe naar het ook is.. Straks gaat er iets mis en dan haal ik het niet op tijd.