Ik zou Fleur meenemen, maar de leaser van Perfect bleek met Tinkerweekend op vakantie te zijn, dus dan is mijn vosbonte buitenritvriendin meenemen
grid
Geplaatst: 10-05-13 23:19
Angela ken mij idd ondertussen ook wel een beetje
Hier helaas ook geen braaf paard om mee te nemen anders had ik hem graag afgestaan aan Janet
Had Denise ook nog even gevraagd, maar Penja zit ondertussen alweer op 320 dagen en uier begint goed te groeien dus die blijft, heel begrijpelijk, ook liever thuis
Heerlijke voorpret en whaha dat krukje blijft grappig
Lois Ohh wat leuk lekker met Perfect
grid
Geplaatst: 10-05-13 23:23
Maxi Ook beetje voorpret
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 23:26
Marleen, jouw reactie blijft ook geweldig op die foto
Ja, en vooral hele warme kleren voor 's avonds/'s nachts. Denk niet dat we een kacheltje aan kunnen zetten?
Leuk die foto's! Helemaal zin in
grrr
Geplaatst: 11-05-13 10:30
Op zich geven ze eind volgende week wel warmer weer op. Ik neem ook lekker een dekentje mee om onder te zitten 's avonds.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-13 10:30
Ik zou evt. wel een vuurkorf mee kunnen nemen, lekker warm voor als we 's avonds buiten zitten. Maar ik weet natuurlijk niet of dat wel mag, waarschijnlijk niet. Zeker ook omdat ze de vorige keer daar code oranje hebben en het volgens mij niet onwij veel geregend heeft
Fleecedekentje staat hier oom op de lijst
Nemen jullie eigenlijk een zweetdeken mee? Hij staat op dat lijstje wat Maya gemaakt heeft, maar ik denk dat ik er geen meeneem.
grrr
Geplaatst: 11-05-13 10:31
Ik neem geen zweetdeken mee hoor, doe ik helemaal nooit op. Gewoon goed uitstappen...
Het zou inderdaad wel wat warmer worden. Maar dan nog is het 's avonds best fris. Ik heb me er al vaak in vergist met kamperen... Vuurkorfje lijkt me heerlijk!
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-13 13:45
Volgens buienradar redelijke temperaturen, zo rond de 16 graden. Maar de zaterdag 6 mm regen in Epe 49% kans overigens. En zondag bijna 5 mm, 59% kans. Hopelijk dat het toch nog een beetje bijtrekt, voorspellingen voor over een week zijn altijd ontzettend veranderlijk
Misschien dat ik het vuurkorfje gewoon meeneem, dat kunnen we ter plekke op de camping vragen of we 'm aan komen steken
't Zou wel heerlijk zijn als het wel mag Lois....dus wat mij betreft: Lekker doen
Ik neem wel een zweetdeken mee....maar dat omdat Max altijd zweet als een otter.. :/ En een extra deken voor mezelf is ook een goed idee...........deze kouwkleum heeft nogsteeds d'r elektrische deken aan normaliter
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-13 22:16
Dan neem ik 'm mee. En als het aangestoken mag worden, kunnen we bij de supermarkt wel zo'n brandblok halen, hoef ik niet met hout te slepen :p
Als ik er aan denk neem ik wel wat hout mee........wij hebben mooie handzame haardblokjes en aanmaakhoutjes.
grrr
Geplaatst: 11-05-13 23:26
Ik heb even wat tegenvallers, dus volgende week wordt het megadruk voor ik ga, hopelijk kan ik dan in Epe wel lekker ontspannen. Hier ook aanmaakblokjes. Neem ook gewoon lekker een dikke deken mee om buiten bij 't vuurtje onder te zitten!
En dan niet het thuisfront te veel missen... . Heb ik altijd: vind ik het heerlijk even zonder de kinderen te kunnen, maar binnen een halve dag mis ik ze al
Maar het wordt zeker genieten!
grrr
Geplaatst: 12-05-13 18:58
We gaan er vooral van genieten Esther! En ik moet toch even wennen aan het van bij Sil weg zijn, ga in juni ook op kamp met de kids van school, dan zie ik hem nog langer niet.
Heb de camping een mail gestuurd gisteren, zou dat voldoende zijn? Henk is meestal moeilijk bereikbaar en ben zo druk komende week...
Paintlinger
Geplaatst: 12-05-13 20:16
Mag ik aannemen van wel ja Marleen. Heb je een ontvangstbevestiging meegestuurd?
Heb weer heerlijk gemaxxt vanmiddag.........Het bos is zo mooi hier En eindelijk mijn beugel-probleem opgelost, ik loop al jaren te kleuten met beugellengte. Ik kon het nooit vinden.....Of te lang....of een zere enkel rechts. Nu heb ik ze ongelijk en ist prima
Plastic borden, bekers en bestek Vuilniszakken Haardblok Aanmaakblokjes
Verder nog iets?
Paintlinger
Geplaatst: 13-05-13 11:59
check! tis gelukt.... heb ook een grote gasaansteker.
Het gaat gestaag hier
Nog een ideetje Lois misschien kunnen we een groepswhatsapp starten.. dat communiceerd wat vlotter. jik hebt de nummers toch? mijn nummer met 01 op het eind is mijn smartphone.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-13 13:20
Super Angela!
Uhm, ik heb geen whatsapp Ik zal de nummers even doorsturen
grid
Geplaatst: 13-05-13 13:52
Angela vooral zorgen voor laagjes want vaak overdag juist handig om een laagje uit te kunnen doen en dan voor savonds extra laagjes om je warm te houden en evt extra deken(s) idd en verder voldoende droge kleren en evt extra jas want mocht het niet zo lekker weer zijn is mijn ervaring dat je het bijna niet meer droog krijgt dus dan is het handig als je nog een droge bij hebt
Vuurkorf zou wel lekker zijn idd als geen code oranje is of zo maar op zich zijn we dit jaar wel met kleiner groepje wat evt wel ook nog makkelijker in 1 voortent/ caravan past als het frisser wordt
Het is gewoon nog maar een paar dagen
grid
Geplaatst: 13-05-13 14:04
Vorige keren waren sommigen geloof ik toch wel blij met mijn campingervaringen heb daarvan in ieder geval wel geleerd om idd voldoende droge dingen en dekens, sokken, schoenen e.d. als ook waslijn en knijpers e.d. bij te hebben want niks zo irri als nattigheid/ vocht Was ook wel handig zonder paard en een stationwagen ter beschikking die gewoon volgegooid met extra dingen, want "stel dat"
Want Alhoewel we er natuurlijk gewoon vanuit dat prachtig weer is en ook 's avonds niet al te veel afkoeld, mocht t wat kouder/ vochtiger zijn dan is het wel handig
Ohh en deze keer ga ik ook een Föhn meenemen niet zo relax met natte haren naar bed in koude voortent was misschien ook niet zo handig om ca half 10 nog te gaan douchen maarja