en proba,jij bent echt smerig zeg,..... fricandellen blijken dus ook als tampon gebruikt te kunnen worden.....jakkes... Ok dan,morgen hoef ik geen fricandel meer hoor......
Ymor,jaloers,..energie voor 10??? ik ben blij dat ik 1 op 1 loop
Lekker he!!! Maar ik zal beloven dat ik me morgen in ga houden. Anders hebben jullie meteen zo'n slechte indruk. Toch jammer, wil ik ooit een pony van iemand kopen krijg ik hem niet omdat ik me zo misdragen heb.
sandra3235
Geplaatst: 24-11-12 23:43
Oh Ymor troost je,dat werkt ook andersom,....dan wil je niet meer bij 1 van ons kopen
Ah nou voel ik me echt een zeikwijf... Tuurlijk mag het toetje in de koelkast en begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik vind het geweldig hoeveel lekkere hapjes er gemaakt en gehaald zijn maar ik moet gewoon ff kijken wat er allemaal mogelijk is qua opwarmen en qua gebruik van de horeca en het huis/de keuken van m'n schoonouders...
Ik dacht dat er wat broodjes, iets te snoepen en evt nog iets zou worden meegebracht en we daarna frietjes zouden halen zoals toen bij Mel. Maar dit is veel lekkerder lees ik al wel! Ik moet gewoon ff kijken wat mogelijk en niet bezet is morgen.. De zaaknis gewoon open dus daar moet ik wel rekening meehouden...
Zo, nu hou ik op mezelf in te dekken, hopelijk snappen jullie me een beetje.. Ga nu lekker slapen want m'n kaarsje is ff op.. Morgen lange gezellige dag! Trusten
_Angelique
Geplaatst: 25-11-12 00:43
Ik heb het al begrepen : de frikandellen blijven thuis. Frikandellen als tampon, bah viespeuken. Ze blijven lekker in de vriezer. Kom wel met lege handjes Duik mijn nest in, trusten en tot morgen