Dames ik wens jullie alvast heel veel plezier en ik wil graag foto's en verslagje zien hoor kan ik nog beetje meegenieten Sas uhhh jij eet toch voor 2 dat is wat makkelijker om van te voren ook te eten
farahtjuh
Geplaatst: 11-10-12 14:26
haha idd je mag wel eten hoor sas
en we houden je op de hoogte brenda kom morgen nog even gezellie bij jullie langs kijken hoeveel ze in der koffer stopt haha misschien moet ik er nog wel boven op zitten dat ze hem niet dicht krijgt
Het is altijd zo jammer dat je maag een beperkte hoeveelheid eten kan verdragen. Wil ook altijd alles proberen, maar helaas kan dat niet zonder buikpijn te krijgen
Of we op stap gaan dat bespreken we zaterdag tijdens het eten. Er zijn namelijk wel een aantal die op stap willen en een aantal die niet gaan willen of kunnen.
MightyJoe
Geplaatst: 12-10-12 08:57
Ja maar ik vraag het aan Jorinda en de mensen die mee rijden of zei het al weet want ik kan dus niet Want ik weet niet wie allemaal mee rijden en of er nog iemand is die niet wilt/kan.
Ik ga iig niet verder mee op stap Moet ik nog iemand van cs ophalen? En hoe zit t precies daar met de parkeergarage ik zie mezelf er namelijk voor aan dat ik verkeerd ga parkeren
hoe kan je verkeerd parkeren in de parkeer garage?? haha:P
corientjuhh
Geplaatst: 12-10-12 12:26
Naja ik bedoel straks pak ik een verkeerde parkeergarage dat er 2 vlak bij elkaar in de buurt zitten Is er 1 bij de euroborg? Laatste keer dat ik zelf in een parkeergarage reed was met rijles... Toen heb ik bijna een betonpaal geramt Is ook alweer meer dan een halfjaar geleden.. Mijn moeder rijdt altijd omdat ik niet zo goed durf haha
Laatst bijgewerkt door corientjuhh op 12-10-12 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt
MightyJoe
Geplaatst: 12-10-12 12:26
Ja er is1 bij de euroborg! Gewoon naar de euroborg rijden en volgens mij staat er wel een bordje ofzo. Dan gewoon doorijden naar het bordje wok euroborg en daar je auto neerpleuren en met de trap omhoog enje bent er