Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laraax schreef:Maar Hummer komt dus niet meer?
Sorry maar ik weet nog niet of ik dan nog wel zin heb om te komen. Alleen Nilay vind ik dan nog wel een leuk paard, maar de rest zijn nou niet echt type paarden die ik nog niet op de foto heb gezet..
borrie01 schreef:Laraax schreef:Maar Hummer komt dus niet meer?
Sorry maar ik weet nog niet of ik dan nog wel zin heb om te komen. Alleen Nilay vind ik dan nog wel een leuk paard, maar de rest zijn nou niet echt type paarden die ik nog niet op de foto heb gezet..
ik vind dat je dit niet kunt maken tegenover de modellen die nog wel graag mee willen.
Laraax schreef:Maar Hummer komt dus niet meer?
NathalietjeB schreef:ginoya ik zet je even op reserve lijst wacht even 1 pbtje af als er niet gereageert word mag je mee als model in de middag groep
willen de fotografen zich in dit lijstje nog even willen melden die nog mee willen aangezien die zich niet echt gemeld hebben of meekletsen..
-NathalietjeB
-Chanice92
-kiekeb0eee
-Lovey_ou
Lindy1982 schreef:Lara heeft met mij een 1 op 1 Shoot gehad want ze wilde Fayah graag , en las dat ik naar het strand ging ..
Als ik kom neem ik 2 paarden mee . Dit is gunstiger voor jullie want dan is mijn merrie rustiger .. Zonder dat andere paard kom ik sowieso niet dat is teveel risico ivm mijn zwangerschap . Al wordt het voor mij nu al zwaarder helaas ( ben bekken patiënt )