Fotomeeting castricum/bakkum (NH) 16 september

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ed_Pin

Re: Fotomeeting castricum/bakkum (NH) 16 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:38

super balen dat iedereen afzegt. kunne we niet weer een oproep plaatsen voor nieuwe modelen?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:39

Laraax schreef:
Maar Hummer komt dus niet meer?
Sorry maar ik weet nog niet of ik dan nog wel zin heb om te komen. Alleen Nilay vind ik dan nog wel een leuk paard, maar de rest zijn nou niet echt type paarden die ik nog niet op de foto heb gezet..

ik vind dat je dit niet kunt maken tegenover de modellen die nog wel graag mee willen.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:40

Chanice92 schreef:
NathalietjeB schreef:
willen de fotografen zich in dit lijstje nog even willen melden die nog mee willen aangezien die zich niet echt gemeld hebben of meekletsen..

-NathalietjeB
-Chanice92
-kiekeb0eee

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:41

Ik wil eventueel ook wel komen met pony hoor :)
Afbeelding

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:42

en anders doen we een klein clubje! net zo gezellig =)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:44

borrie01 schreef:
Laraax schreef:
Sorry maar ik weet nog niet of ik dan nog wel zin heb om te komen. Alleen Nilay vind ik dan nog wel een leuk paard, maar de rest zijn nou niet echt type paarden die ik nog niet op de foto heb gezet..

ik vind dat je dit niet kunt maken tegenover de modellen die nog wel graag mee willen.

Fayah en Joep heb ik sowieso al op de foto gezet. En er zijn meerdere meetings in september wat dus al helemaal vol staat. Dan ga ik liever naar een meeting die mij wat anders kan bieden met paarden die niet op types lijken die ik al op de foto heb gezet. Ik vind het echt leuke paarden hoor, maar ik kom wel voor mijn portofolio ook, en dan ga ik liever ergens anders heen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 13:46

ja dat kan idd net zo goed hoor maar vind t gewoon jammer dat sommige modellen gewoon totaal niks meer van zich laten horen en fotografen ook niet...

en als je afmeldingen krijgt dan is dat ook niet zo leuk..

ik zal even kijken of er nog gereageerd word door de 2 modellen die ik net nog gepbt hebben met de vraag of ze nou mee gingen ja of nee...(want ik blijf niet iedere keer modellen smeken of ze mee gaan hoor via pb beetje belangstelling in t topic kan geen kwaad vind ik zelf :o )

krijg ik geen reactie dan mogen er van mij 2 of 1 of anders net wat iedereen wil eigenlijk, of gewoon t clubje wat we nu hebben...
en als er fotografen afhaken dan zijn er vast nog wel genoeg fotografen die het wel enorm leuk lijkt om te komen op de meeting..

laarax t is jou beslissing...

Nelson17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:20

Wij komen nog steeds met Joep :D
Maar wel heb ik even een vraag vinden jullie het goed als wij ons naar de ochtendgroep verplaatsen?
Omdat we op zondag alleen voor 11 uur met de kar door het duin mogen (waar we nu pas achter komen) en anders is het voor ons nogal omrijden (dat doen we al op de terugweg..) en omdat 2x te doen is voor Joep net teveel. Aangezien ik dan ook nog niet mijn menbewijs heb en dan ook officieel niet in het duin mag rijden en als ik in de middag groep zit dan ook nog eens buiten de tijden als we dan aangehouden worden hebben we best een probleem..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 14:28

tuurlijk mag je naar de ochtend groep maar wat raar dat je na 11 uur niet meer mag mennen in t duin echt krom..heb je in de ochtend groep gezet :D

ochtend groep(vol)
1. Nilay van Malenka
2. quest van henj
3. Fayah Summer van Lindy1982 ( ovb hoe ik mij voel ivm zwangeschap)
4. Quintolover
5.Joep van Nelson 17

middag groep:
1. Lady - La_Vie
2. Booki van Argievai
3. Debbie - Pinkie87
4. Lando - Mariettjj
5.
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 24-08-12 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Ginoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:30

Oke, dan geef ik mijn paard op als model: (Als jullie mij mee willen ;) )

Ochtend groep
1. Nilay van Malenka
2. quest van henj
3. Fayah Summer van Lindy1982 ( ovb hoe ik mij voel ivm zwangeschap)
4. Quintolover
5. Joep van Nelson 17

middag groep:
1. Lady - La_Vie
2. Booki van Argievai
3. Debbie - Pinkie87
4. Lando - Mariettjj
5. Gino van Ginoya

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 14:34

ginoya ik zet je even op reserve lijst wacht even 1 pbtje af als er niet gereageert word mag je mee als model in de middag groep

willen de fotografen zich in dit lijstje nog even willen melden die nog mee willen aangezien die zich niet echt gemeld hebben of meekletsen..
-NathalietjeB
-Chanice92
-kiekeb0eee

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:41

xjaaaaaaaaaaaaa ik heb ook niet meer gereageerd, sorry, druk en vakantie, maar ik wil wel graag nog meedoen met Flook, als het nog kan, desnoods zet je me op een reservelijst ofzo

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 14:48

dan zet je ik je voor nu even op de reserve patries en dan hoor je t vanavond even via de pb want denk wel dat je mee kan als model :j

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:41

Laraax schreef:

voelt eigelijk beetje banketstaaf hoe je dit zo zegt :o ow dat de rest van de paardjes niet mooi genoeg zijn.
maar het is iedereen zijn keuze

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:50

Volgens mij leg ik toch duidelijk uit dat het een type is, en niet paard opzich. Een type paard dat ik al vaak genoeg op de foto heb gezet en dan liever iets anders voor mn lens krijg op die bewuste zondag.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:27

NathalietjeB schreef:
ginoya ik zet je even op reserve lijst wacht even 1 pbtje af als er niet gereageert word mag je mee als model in de middag groep

-NathalietjeB
-Chanice92
-kiekeb0eee
-Lovey_ou

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:40

moet ik me ook op lijstje zetten nathalie?

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:13

@ LaraaX; even een snel vraagje... Hoe veel Hackney's heb je al op de foto gezet? :o

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:37

Ooh nee geen hoor :) en zoals ik al zei heb ik ook nog niet veel palomino's op de foto gezet maar voor 2 paarden ga ik geen hele dag in het zand vertoeven(wat met mijn hypermobiliteit betekend de volgende dag bijna niet kunnen lopen ivm pijn) om vervolgens uren na te bewerken en foto's te hebben die nog 8/10 fotografen met mij hebben en een heel stuk foto's waar ikzelf verder niks mee kan. Dan heb ik liever persoonlijk contact en spreek ik een 1 op 1 shoot af ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 20:42

sharon graag want dan weet ik wie nog mee wil als fotograaf qua modellen zitten qe nu vol

voor de modellen:
de ochtend ploeg aanwezig zijn om half 10 om 10 uur gaan we het duin in.
voor de middag groep aanwezig zijn om half 1 we gaan het duin in om 1 uur.

fotografen ook aanwezig om half 10 uiterlijk 10 uur..

de plek voor trailers etc is bij het volgende adres:
johannes hof (restaurant, pannekoekenhuis) in bakkum/castricum
Johannisweg 3
1901 NX Bakkum

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 08:29

Lara heeft met mij een 1 op 1 Shoot gehad want ze wilde Fayah graag , en las dat ik naar het strand ging ..
Als ik kom neem ik 2 paarden mee . Dit is gunstiger voor jullie want dan is mijn merrie rustiger .. Zonder dat andere paard kom ik sowieso niet dat is teveel risico ivm mijn zwangerschap . Al wordt het voor mij nu al zwaarder helaas ( ben bekken patiënt )

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 08:43

Vergeten jullie niet dat het vakantie nog is en dat sommige weg kunnen zijn nu

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 10:06

Lindy1982 schreef:
Lara heeft met mij een 1 op 1 Shoot gehad want ze wilde Fayah graag , en las dat ik naar het strand ging ..
Als ik kom neem ik 2 paarden mee . Dit is gunstiger voor jullie want dan is mijn merrie rustiger .. Zonder dat andere paard kom ik sowieso niet dat is teveel risico ivm mijn zwangerschap . Al wordt het voor mij nu al zwaarder helaas ( ben bekken patiënt )

:o eerlijk gezegd denk ik ook niet echt dat t voor jou haalbaar is zo met je zwangerschap je moet wel om jezelf denken....
je bent echt welkom maar als je nu al bekken pijn heb dan zou ik lekker thuis blijven,.... want vind t ook wel beetje riskant zo voor jou er komt toch een stukje stress bij en is voor je kindje ook niet gezond ....

en lindy ik heb via pb wat afzeggingen gehad dus vandaar de nieuwe modellen erbij maar alle modellen zitten nu vol...
enkel fotografen reageren niet := dus gaat er vanavond maar even een oproepje eruit/.... en vakantie of niet kleine moeite om even te reageren lijkt mij

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 10:38

Ik weet wegens omstandigheden nog niet 100% zeker of ik mee kan... maar ik denk het wel :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 10:56

Bedoel echt op vakantie