Ik heb ook echt super zin in de meeting!!! Sharon ook!!! Ik zal ons beide even voorstellen aangezien sharon geen bokt heeft.
Sharon is 26 en woon samen met haar vriend in het mooie bergen. Ze hebben een huskyxmalamut genaamd jazz, 2 katten genaamd kwibus en binky, en 2 cavias genaamd mister spok en kliko. Niet te vergeten Yahoo, een 6 jarige draver merrie.
Ik ben claudia, 22 jaar en woon bij mijn ouders in alkmaar. Ik heb 2 franse bulldogs genaamd diesel en noa. Ook heb ik 2 katten genaamd wiesje en fred. Kelvin is mijn alles, een 19 jarige zwarte draver. Wat ik ook nog heb is een Shet van 30 jaar. Verder ben ik donkerblond, 1.64m kort en heb groen/grijze ogen.
Verder weet ik niets te zeggen alleen gefeliciteerd voor de jarige en geslaagden!!
Oh voordat ik het vergeet, melissa gaat natuurlijk ook mee. van mijn stal met haar haflinger, heeft ook geen bokt. dus ik zal haar even voorstellen;
Melissa is 16 jaar. is 1.60 geloof ik uit me hoofd, en blonde krullen. heeft een haflinger genaamd alladin, een kruising labrador genaamd diesel. en haar mama heeft nog een draverxhackney genaamd straight waar ze zelf voor alladin ook altijd op ree. woont nog thuis en kwa school weet ik niet precies wat ze doet.
het moet geloof ik super mooi weer worden, dus ik ben zo blij als een kind, als ik het weer van vandaag zie! haha
Iris, 25 jaar oud, woon samen met mijn vriend in Hoogwoud. Ik teken en schilder graag. We hebben 1 hond, een Jack Russel teefje genaamd Speedy van zo'n 13 jaar oud. Over een paar weken komt er ook een kat bij. Een kruising Siberische. Momenteel nog zonder naam. Ik heb momenteel nog maar 1 paard; Nilay, een palomino kleurige kruising nrps/quarter van 9 jaar oud. Mijn doel met hem is om endurance te gaan startten. Helaas is het er door gebrek aan een goede trekauto nog niet echt van gekomen.
Ah wat verschrikkelijk van je kitten!! Hoop dat hij/zij snel terecht is... Moet al huilen bij het idee dat 1 van mijn kleintjes ineens weg is :'(
Gadsie, ik denk dat ik Salmonella heb opgelopen... Eergister ge-BBQ't en sinds vanmorgen ineens misselijk en pijn in m'n buik... De eerste kip-sate was ook net niet helemaal doorgebakken, waar we later pas echt achter kwamen... Proefde het wel, maar dacht zal wel goed zijn... En Salmonella start tussen de 12 en 36 uur na het eten (was tijdens de dramatische wedstrijd NL - DUI).... *stress*