Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janneke584 schreef:Dan denk ik dat wij helaas af moeten melden. Ik heb ontzettend last van hooikoorts en dan moet ik niet in dat hoge gras vertoeven. En de zandvlakte bij Leersum dan? Aan de scherpenzeelseweg. Daar hebben wij met Madelon foto's gemaakt. Was een mooie omgeving met veel ruimte en afwisseling.
janneke584 schreef:Wij rijden daar regelmatig. Je kan er ook gewoon parkeren. Ik zal er zaterdag wel even heen rijden en wat foto's maken van de parkeerplek en de omgeving. Je zit daar gelijk bij de zandvlakte en kan ook zo het bos in. 10 meter lopen vanaf de parkeerplaats naar de zandvlakte. Hier vast wat foto's die Madelon daar gemaakt heeft.
http://www.mijnalbum.nl/Album=EEZIV87U
Sirius_ schreef:Heb ik nou geen meelifters meer dan?
dat was wel, buiten t feit dat ik er veel zin in heb! de voornaamste reden voor mij om te gaan en niet te oefenen voor de wedstrijd.
pinkie87 schreef:Sirius_ schreef:Heb ik nou geen meelifters meer dan?
dat was wel, buiten t feit dat ik er veel zin in heb! de voornaamste reden voor mij om te gaan en niet te oefenen voor de wedstrijd.
Ga wel mee!! maar mijn was de vraag of het nu wel of niet veranderd werden of we het gewoon bij het eerste konden houden
_Summerly_ schreef:Ik vind alles prima, ik ben op beide locaties nog nooit geweest.
Ik kom hoogstwaarschijnlijk met de auto trouwens, dus als er iemand is die op de route van Brielle naar de locatie een lift wil: shout.