Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:S_en_Z schreef:Ja ik heb al kaarten gehaald. Al ga ik maar met drie man of 5 man we gaan toch!
Beetje regen ga je niet dood aan t Nederlands weer kennende regent t in de ochtend en is t verder stralend weer!
Hé wij maken het gewoon met een klein cluppie gezellig joh!Ik laat me ook niet door het weer tegen houden, ik heb de kaartjes trouwens toch al.
Hoe laat wilde jij nou gaan afspreken dan? Tien uur wegrijden op CS? Dan zijn we rond 11/ half 12 bij Walibi? Anders wordt het denk ik wel heel laat...
Misschien is het handig even op een rijtje te zetten wie er allemaal gaan? Dan kunnen we onderling wat gegevens uitwisselen, zodat we samen kunnen lopen?
Blacky schreef:Ik het er in ieder geval super veel zin in!! Al was het natuurlijk wat gezelliger geweest met een grote groep.![]()
En door het weer laat ik me zeker niet tegen houden.
S_en_Z schreef:Bokker Nicole zou ook kijken of ze kwam.die heb ik er dus ook bij gezet
_Jody_ schreef:Maar ik ben alleen en leg niet zo makkelijk contact en moet dan alleen met de auto en dus alleen opdraaien voor de benzine en moet dan ook nog parkeergeld betalen
En het weer voorspeld al niet meer zoveel goeds....
Edit: Valt ngo best mee als ik zo kijk: http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=52.45