). Of er kan hier en daar geassisteerd worden met reflectieschermen indien nodig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MadelonSunny schreef:Haha ja maar dan moeten de paarden dus eigenlijk apart zodat er wel steeds 2 fotografen per paard zijnAnders moeten er 2 fotografen steeds ergens bij of even pauze houden.
Zijn er mensen (fotografen) die graag samen gaan? Ik wou de duo's graag de hele dag hetzelfde houdenEn als er mensen voorkeur hebben om met iemand te gaan dan is dat natuurlijk mogelijk. Maar nieuwe mensen leren kennen is natuurlijk ook leuk
Wie weet vallen er nog mensen af en dan wil ik graag mee. 

Of een touwtje met daaraan een gekleurd kaartje?

Voor de paardeneigenaren kan ik een gekleurd briefje met plastic erom heen gedingest (mn ouders hebben zo'n apparaat in de winkel
) maken. En dan een gaatje erin met een draadje of iets erin zodat je 'm om kan doen als je dat handig vind maar iig met de wissel omhoog houden. Dan zien de fotografen zo waar ze naartoe moeten. Dan hoeven de fotografen verder niks te hebben. Behalve de planning dan
maar die print ik gewoon voor iedereen uit.

MadelonSunny schreef:En wat doen we nu met de locatie?
) en wellicht is het een idee om idd iedereen in de ochtend te doen zodat de middaggroep geen parkeer moeilijkheden heeft. Maar ik ken de duinen ook absoluut niet, dus wie heeft iemand anders nog een goed idee
De middag moet om 13.15 verzamelen, lijkt me dan niet super druk. Rond 2 / 3 uur verwacht ik het wat drukker. En misschien kunnen de mensen 's ochtend een plek voor de mensen 's middag vrij houden? Als de 1e groep klaar is, moet de 2 groep beginnen namelijk.