Houden jullie trouwens wel allemaal rekening met de zomertijd die komend weekend weer in gaat?
Ollie hoef ik alleen maar te borstelen Hij is 2 weken terug nog mooi getrimd en heb toen speciaal z'n hals wat korter gezet zodat ik daar voor nu niks aan hoef te doen Z'n oren zijn wel wat rommelig, maar daar moeten we maar mee zien te leven haha
Ook al heb ik weinig te zoeken hier op jullie meeting, wou ik toch even het volgende kwijt, houden jullie er rekening mee dat het broedseizoen voor de vogels is begonnen en bepaalde stukken de hond aangelijnd moet zijn. Mijn moeder woont namelijk aan de hei en die heeft gisteren voor het eerst een bekeuring gehad in 30 jaar.
Het stukje naar het conferentiecentrum oa.
Wens jullie fantastisch weer, mooie foto's en heel veel lol.
hey joh dat geeft helemaal niks. we hebben alles uitgebreid uitgezocht en als het goed is staan de plaatsen ook aangegeven zoals ik het op de site lees.
Alos het net zo lekker als vandaag word komt het helemaal goed! Heb er zin in, hopelijk gedraagt Mika zich een beetje, zondag naar het strand geweest en toen heeft ze zich zo uitgeleefd was gister nog de hele dag duf haha.