Bowlen en eten is ook een keer een leuk uitje zat ik te denken?
Nathazzz
Geplaatst: 22-01-12 00:45
Ook hier weer thuis en voor t eerst iedereen kunnen spreken, stoelendans was geslaagd!!!!!!!
Heb nu al zin in weer n volgende meeting, ben ook wel heel benieuwd weer naar jullie kindjes dus n keertje dierentuin in n lekker voorjaarszonnetje lijkt me ook weer heel leuk!
Edit, bowlen lijkt me ook heel leuk idd Angelique!
Jaaaa was leuk & gezellig! nieuwe meiden ontmoet weer, leuk!
meeting met kids vind ik ook n x leuk! en bowlen ook (al kan ik er niks van )
pantuf
Geplaatst: 22-01-12 01:03
T was gezellie dames Idd wat een wind zeg!
Samantha_
Geplaatst: 22-01-12 01:08
Ook ik vond het gezellig. Mijn eerste meeting haha. Heb veel nieuwe gezichten gezien! Bijna iedereen ook gesproken, leuke verhalen gehoord (he BA ) Een meeting met de kids vind ik erg leuk! Of keertje borrelen of tapas ofzo? Moet wel zeggen, ik vond het eten lekker, maar vind de prijs toch echt te gortig! Daar eten wij zowat met z'n 2en van!
Milka
Geplaatst: 22-01-12 01:10
het was inderdaad erg gezellig
bowlen is leuk om een keertje te doen en een meeting met de kids erbij ook
Ben het ook wel met je eens hoor Sam, t is prijzig. Maar t ligt Centraal en er is voor ieder wat wils en iedereen betaalt t zelfde dus geen gemiep met Ja maar jij had biefstuk en ik maar n kipfilet etc. etc.
Maar iets anders waar we zo lang als we willen mogen blijven zitten lijkt me ook leuk. Misschien een keertje wokken? Dat is ook vaak all-in en dan met n bakplaat erbij, is altijd wel lekker?