Mara1 en _Daniella vallen dus al uit.. X_spirit_X en Geerte kunnen niet meer de 20e, dus ik heb nu nog 1 reserve staan, die zou kijken of ze wel kon of niet..
Dus we hebben in principe sowieso 1 plek vrij bij de fotograven nu, wat is het handigst? Mensen op de lijst voor de volgende meeting PB'en? Of gewoon zo laten en dan de groepjes even opnieuw indelen voor de fotograven?
MarianneV
Geplaatst: 14-11-11 10:01
Opnieuw indelen en een plaats overlaten voor de "reserve fotograaf" kun je die er zo bij op plakken
voor de volgende meeting gewoon een nieuwe start... wie het eerst komt het eerst maalt oid?
waarschijnlijk gaat een vriendin van me mee. Is geen fotograaf, maar ze wil er even tussenuit. Is dat een probleem?
Fenny
Geplaatst: 14-11-11 10:44
Devi_Angel schreef:
voor de volgende meeting gewoon een nieuwe start... wie het eerst komt het eerst maalt oid?
Dan is er dus geen lijst meer voor een volgende keer?
Devi_Angel, lijkt mij geen probleem, er waren de vorige keer zoveel mensen mee
Ik heb gekeken, ik ga gewoon mee zondag!
Allejandro
Geplaatst: 14-11-11 11:17
Als er dan geen lijst meer is voor de volgende keer is niet echt eerlijk tegenover de mensen die op de lijst stonden, vind ik..
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 11:27
Dan houd je de lijst die je nu hebt voor reserve aan voor de volgende meeting, iedereen die zich meld na mijn bericht die kan dan niet meer op de lijst komen. Dus m.a.w. iedereen dus nu op de reservelijst staat krijgt voorrang net zo lang dat de bewuste reserve bokker is geweest en zodra er plek vrij is dan kan deze ingevuld worden voor diegene die zich dan als eerste aanmelden.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 14-11-11 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Er is nu 1 plek vrij bij de fotografen.. En alle reserves zijn 'op'.
Wat ik bedoelde is of we nu op de lijst voor de volgende meeting gaan kijken wie er dan nu nog wel deze keer mee kunnen of dat we dat gewoon zo laten dus dat we met 9 fotografen gaan en dus even nieuwe groepjes moeten indelen (dat moet sowieso, maargoed)
MTinker
Geplaatst: 14-11-11 20:25
gelukkig lijkt het droog te zijn zondag!!! Hoop wel dat het niet zo mistig is, anders worden het "spooky" foto's ...
Ik heb een olympus, heb het al wel eens opgezocht, maar dat kan dus blijkbaar niet Hoe graag ik het ook zou willen Ik wil over een tijdje over op Nikon of Canon, maarja, het geld groeit me niet op de rug!