Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt, word geen ochtendmens! 
), is zo'n avond altijd heel geslaagd, doordat we uren kunnen kletsen, en niet eens alleen over paarden

. Dus ze hebben hem maar weer meegenomen.
judith_irene schreef:Ik heb mijn bal weer terug![]()
![]()
De volgende meeting is 18 mei vanaf 15.00uur bij Spekkie thuis. Eerst spelletjes, daarna gourmettenen dan weer door met spelletjes. Voor wie die dag moet werken (de vrijdag na hemelvaart) kan later komen aansluiten
.
Dames, het was weer erg gezellig!

Ik was best moe toen ik bij mijn vriend binnen kwam maar was toen ineens weer klaarwakker. Dus heb nog tot 3 uur liggen lezen
hihi.
Ik heb vandaag alsnog een spelletje zitten doen dat ik had meegenomen van thuis dus het was niet helemaal voor niks. En mijn vriend zijn zus het spel Saboteur kado gegeven, dat had ze nog tegoed van Kerst maar hij was er toen nog niet (bol.com traagheidsmoment) en sinds hij er wel is (eind januari) heb ik haar niet echt meer gezien.
Volgende keer een planning maken?
oef straks schema.. en we mogen alleen kleten tussen 17u00 en 19u00
?

Maar ik kom sowieso! 
? heeeel vroeger was ik ook een FD-ertje, maar dat was maar voor een jaartje ofzo, toen ik 8 was, dus toen ik laatst Filip zag herkende ik hem niet
voor mij is het 'maar'5 jaar geleden, dus toen ik er kwam waren er nog wel allemaal mensen die ik kende.