Vind ik niet echt wat (zeker niet voor die afstand die ik ervoor moet afleggen), zou bij wijze van spreke elke dag een buitenrit kunnen maken en dan nog kiezen uit een paard ook. Had me leuk geleken met een eigen paard mee
Oke ja als je een eigen paard hebt is dat wel een voordeel ja! Ik heb alleen een verzorgpony die nog niet verkeersmak is en ik rij ook niet op dr tot ze dr veulen heeft. Anders had ik ook aan de eigenaar gevraagt of ik met haar op buitenrit mocht maar dat kan niet.
Ik had het hele topic al meegepraat m mee te gaan, maar keek de datum nog even aan. Maar nu wordt het sowieso niks meer, ookal zou ik niet uit een risico omgeving komen, ik zou mijn paard nog steeds niet met paarden van andere stallen in contact laten komen. Nu kan je beter het zekere voor het onzekere nemen .
Ik ga vanavond hier reageren maar ik mag vandaag mijn pony ophalen dus ik ben even heel druk!!
Anoniem
Geplaatst: 27-02-12 12:20
Ik zou nog wel mee willen & kunnen maar ik zit nu met iets dus weet iemand stalling voor 2 shetjes? Rede kan ik via PB uitleggen! Ik reageer hier op alleen via PB